The walking dead vraagje

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door iMoeder, 10 nov 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. iMoeder

iMoeder VIP lid

30 okt 2015
    5.943
    6.290
    113
    Ik ben de waking dead aan het kijken. Ik zit nu aan het begin van seizoen 5. Ze hebben dan net dat Terminus opgeblazen. En zitten nu in die kerk en die ene man die was ontvoerd en zijn been van was opgegeten is weer terug bij hun. Die roodharige man wil die Eugene naar DC brengen en wil weg en dan gaan ze een plan maken om de kannibalen aan te vallen. Daar ben ik gestopt.

Ik heb eigenlijk al een tijdje dat ik het niet meer zo leuk vind. En vraag me af of ik nog door moet kijken. Dat kannibalen verhaal vond ik zo nep en gejat van die film the road. En toen was ik door dat stuk heen en kwamen die engerds weer terug. Moet ik er even doorheen en word het daarna weer leuk? Of blijft er iedere keer weer een nieuwe ramp onstaan?

2. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    Ik zou zeggen kijk door. Echt het blijft gewoon een boeiende serie. En nu seizoen 7 op tv is die is pas heftig echt ben zo blij met de walking dead haha

3. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Neeee je moet echt doorkijken!!
    Super spannend wordt het

4. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.670
    5.709
    113
    Doorkijken!! De seizoenen worden steeds beter. Er zitten nou eenmaal wat matige momenten tussen. Nu s 7 is enorm spannend!

5. Manine

Manine Actief lid

6 jun 2013
    122
    1
    18
    NULL
    Noord Holland
    Ik hou van TWD! Echt door blijven kijken!!
    Want zeg nou zelf, een horror/drama/thriller/actie serie wordt een stuk minder leuk als het een ' en ze leefden nog lang en gelukkig' gehalte krijgt en blijft houden.

Ik heb me door sommige dingen ook heen moeten worstelen hoor.maar echt,net als je denkt dat het niet slechter/zieker kan. Dan wordt het beter en gruwelijker.
    En ja het drama gehalte blijft ook aanwezig :p

6. Manine

Manine Actief lid

6 jun 2013
    122
    1
    18
    NULL
    Noord Holland
    Ik vind s7 echt te spannend! ( eerste aflevering werd me bijna zelfs teveel)

7. Soulfood

Soulfood Niet meer actief

Doorkijken!!!

8. McDsee

McDsee Niet meer actief

Doorkijken. Maar er komt nog een moeilijk moment dat ze paar afleveringen stukjes in zwart wit uitzenden. Dat vond ik iig wat minder.

9. Annabel26

Annabel26 Fanatiek lid

25 jan 2011
    1.931
    0
    0
    Doorkijken!!! Want seizoen 7 is het zo waard!!!

10. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.034
    1.854
    113
    Provincie Groningen
    seizoen 5 was idd minder.
    seizoen 6 is weer leuk en 7 ook!

11. iMoeder

iMoeder VIP lid

30 okt 2015
    5.943
    6.290
    113
    Wauw wat veel respons. Dank dames, ik ga dan nog maar even erdoor heen. 😊

12. Freddel

Freddel Fanatiek lid

30 mrt 2015
    1.305
    406
    83
    Thanks voor de vraag en de reacties! Ik zit halverwege s5 en heb moeite om erdoorheen te komen maar ik hoor zoveel over s7 dat ik toch benieuwd ben! Toch maar even doorkijken dus.

13. Florina

Florina Fanatiek lid

24 jan 2015
    2.729
    1.165
    113
    Poeh, hier hetzelfde. Ben nu bij seizoen 5 aflevering 13 en moet echt moeite doen om verder te kijken :p

14. Ninge

Ninge Bekend lid

27 jan 2016
    900
    123
    43
    Vrouw
    Ik ben net gestopt bij de aflevering dat Bobs been op wordt gegeten. Dat vond ik ook voor het eerst een vreselijke aflevering. Ik ben nu redelijk hoog zwanger en merk ook dat ik ervan ga dromen. Ik heb de hele nacht liggen dromen over die Bob... ;( Ik wilde dus nu ook even niet meer verder kijken, maar omdat het me niet los liet heb ik even de samenvatting van de aflevering erna gelezen haha. Ik wil wel weer verder kijken, want vind het ook wel lekker spannend. Maar misschien dan pas na mijn zwangerschap.
    Ik merk trouwens ook dat ik steeds meer vragen krijg als: waarom rennen ze die walkers er niet gewoon uit, die dingen kunnen niet rennen... Waarom smeren ze zich niet in met walkerbloed als ze per ongeluk tussen walkers komen, bij Carol en anderen werkte het iedere keer goed. En waarom maken ze niet van die walkers zonder armen en mond die hun kunnen beschermen... Die dingen zou ik namelijk geloof ik doen haha. Heeft iemand anders dit ook? Dat je steeds vaker merkt dat je naar de tv roept waarom rennen jullie niet gewoon :)

15. FairyHunter

FairyHunter Niet meer actief

#15 FairyHunter, 12 nov 2016
    Laatst bewerkt door een moderator: 12 nov 2016
    Je moet wel echt door kijken vind ik.
    De eerste aflevering van seizoen 7 was echt niet leuk en vind de serie nu ook even minder en moet mij nu door de afleveringen heen slepen. Hoop dat het snel weer als vanouds wordt.

16. Manine

Manine Actief lid

6 jun 2013
    122
    1
    18
    NULL
    Noord Holland
    Ik had hetzelfde. Zo verschrikkelijk eng maar ik zal geen spoilers erin gooien.
    Het is soms echt even doorbijten. Ik vind het bijvoorbeeld ook altijd heel irritant als weer een van de hoofdrol spelers meerdere afleveringen continu aan het janken is. Ik ben gewoon niet zo van de aanstellerij. M'n man had daar weer minder last, die had meer last van m'n geklaag :).
    Ik zit er wel altijd helemaal in, ookde afleveringen die wat minder zijn.
    S7 vond ik 2 alweer fijner kijken.

17. jayenriv

jayenriv Niet meer actief

Hahahaha ja dat heb ik echt heel vaak.....vaak bij thrillers, horror. Hoor ik mezelf gewoon roepen...."ja tuurlijk ga lekker naar beneden in je uppie" heb het ook met andere programma's en dan zit ik hier in me eentje en denk dan echt daarna.....ohja tegen wie heb je het lol

Vind TWD wel een van de tofste series die ik heb gekeken, maar ik hou echt van zombies lol. Tuurlijk zijn er soms afleveringen dat je denkt van, nou die was echt saai, maar dat heb je met veel series wel waar er zoveel seizoenen van zijn. Zeker het kijken waard 😉

18. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    administratief medewerkster
    overijsel
    Kijken!!!!!

19. Brinsa

Brinsa Fanatiek lid

16 mrt 2016
    3.657
    2.561
    113
    Waar kijken jullie s7? Gewoon op fox? Ik heb de eerste 3 afleveringen gemist weet iemand waar ik die kan terug kijken zonder rotzooi?

Deel Deze Pagina