Vlagen geur

Discussie in 'De lounge' gestart door danip, 8 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Only me

Only me Niet meer actief

Ik heb af en toe de geur van sigaren binnen hangen, en ik ben dan vreemd genoeg niet de enige die het ruikt. Mijn vriend ruikt het ook. Het vreemde is dat wij allebei niet roken, en enkel mijn beide opa's sigaren rookte.
    Maar aan de andere kant, zou het maar zo ergens anders vandaan kunnen komen en lijkt het maar op sigaren :)
    Ikzelf vind het wel een schattig idee....

Ben heel benieuwd waar jouw bloemengeurtjes, waar die nou vandaan komen :)

2. I S

I S Fanatiek lid

13 dec 2009
    2.224
    1
    0
    Nederland
    Sorry Danip ik kan het niet echt voor me halen waar die geur bij mij nou vandaan kwam. Ik denk dat het rond de Kerst was en dan heb ik altijd veel kersttakken met daarin bloemen verwerkt staan. Ik denk dat het de Amarylissen waren, maar weet het niet voor 100% zeker.

Maar ja, hier heb jij dus niets aan ;)

Ik heb een hele tijd hormonen geprikt, maar ik had toen geen last (of gemak) dat ik dingen sterker rook of ineens bepaalde geuren rook. Maar ja we zijn allemaal anders, wie weet is het dat wel bij jou ..... maar ja dan moet er toch iets zijn wat die geur afgeeft/verspreid.

Heb je geen nieuw afwasmiddel of een nieuwe handzeep? Ruik je het nou alleen op een bepaalde plek in huis of door het hele huis?

Je mag de moed opgeven, maar nooit de hoop verliezen!

3. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Gisteren scheen de zon ect ruik je niet misschien de lente.

Jij hoeft wel geen bloemen in je tuin te hebben maar misschien je buren het perkje voor de deur ect.

4. Troetelbeer90

Troetelbeer90 Fanatiek lid

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ben wel benieuwd wat het nou is hoor TS!

Blijf je even volgen.

Moet wel zeggen dat weken voordat ik wist dat we zwanger waren ik ook de gekste dingen rook. Maar wil je geen valse hoop geven het kan natuurlijk best iets anders zijn zoals door verschillende meiden al genoemd is (bv. helderruikend, de lente of wat dan ook) Maar zou het zeker niet uitsluiten!

Liefs

5. denicepino1

denicepino1 Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.763
    0
    0
    HUISVROUWTJE
    Kerkrade
    heb je misschien een kaartje gekregen van iemand? ( had ik laatst gekregen zo geurkaartje ) of gewoon iemand die een kaartje met parfum heeft ingespoten

een sjaal dat nog van iemand anders in de gang hangt?
    iemand die voor je gewassen heb de laatste tijd met ander wasmiddel?

Fruit in de fruitschaal dat TE rijp is ( sinasappels ,mandarijntjes ofzo? )

kastje voor de thee die open is ? (theebox met fruitthee )

een cactus in de kamer die ruikt misschien ( zo ene die ook bloemen krijgt na een tijdje )

ehm een geurkaarsje gekregen of gekocht en nog in de kast?

ik denk nog even verder voor je

6. danip

danip Niet meer actief

Bedankt allemaal voor de ideeen. Ik heb het nog steeds niet gevonden, en ruik het nog steeds! Ik snap er niks van. Raar he!

@ Denicepino: ik heb wel een bosje tulpen gekregen, alleen die ruiken niet. Of nou ja niet lekker. En ik heb geen cactus, en heb al even aan mijn andere plantjes geroken en die zijn het ook niet. En ik heb een kaart gekregen maar die ruikt niet.

@ Troetelbeer: maar zou dat niet veel te vroeg zijn? Ik heb het al sinds 5 dagen ofzo. Toen had ik pas 5 dagen daarvoor mijn eisprong gehad. Dat kan dan toch nog niet? (ik hoop het wel natuurlijk!)

@ Pnirmal: Nou de buren hebben bijna alles bestraat, en er staan eigenlijk alleen hortensia's. En het is echt een sterke geur, maar misschien is het wel een lentegeur? geen idee

@ IS: ik heb wel een andere handzeep, maar die ruikt heel anders. Ik ruik het volgens mij alleen beneden, maar ik kom ook bijna niet boven. Alleen om te gaan slapen en af te stoffen, dus dat kan toeval zijn.

@ Siepie: Dat is inderdaad apart, dat je zijn geur nog ruikt! Bij mij is het niet een bekende geur, of dat ik er iemand aan link ofzo.

@ Allwoman: Ik geloof daar zelf niet zo in eigenlijk. Maar dan zou het toch ook een bekende geur moeten zijn?

@ Alev: ja ik ben heel blij dat het lekker ruikt! Haha, rottende eieren lijkt me niks! (plus dat ik er dan van overtuigd zou zijn dat er iets ligt te rotten hier)

7. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    nee hoor dat hoeft niet perse.

Ik link ook niet alles aan het paranormale hoor;) er is toch al heel wat genoemd wat het zou kunnen zijn..maar ik zou het ook niet weten eigenlijk!
    Ben benieuwd of je er nog achter komt.

8. Troetelbeer90

Troetelbeer90 Fanatiek lid

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    @ danip; Ik herinner het me niet zo goed door de zwangerschapsdementie haha. Maar het was bij mij heeeeeel vroeg dat ik die dingen rook (ook echt in de ronde daarvoor rook ik allemaal geuren en riep iedereen al ben je zwanger. Maar die ronde werd ik nog gewoon ongesteld. Klinkt een beetje eng maar leek wel een seintje van daarboven ofzo.)..

Maar meid, reken er niet te hard op. dan kan het alleen maar tegenvallen. Maar ik ben wel benieuwd! Iets anders kan ik niet bedenken.

9. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    weet je al wat je ruikt;)

10. Hanna Mom

Hanna Mom Fanatiek lid

28 jan 2011
    1.235
    1
    38
    NULL
    NULL
    Ik heb ook eens even meegelezen en ben wel benieuwd of je idd al weet wat het is/was?

11. MamaMars

MamaMars Niet meer actief

Ik weet wel toen ik zwanger was dat ik veel sterker kon ruiken, bijv de banaan van een collega aan de andere kant van het gebouw. Misschien toch iets met hormonen dat de buurvrouw nieuwe parfum op heeft?

12. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Weet je al wat het is?

Hier had ik het ook een week voordat ik kon testen, allemaal aparte geurtjes rook ik, en ook overal, werd er soms cht gek van...

13. danip

danip Niet meer actief

Nee ik weet nog steeds niet wat het is! Ik kan me helemaal niks bedenken wat het nou nog zou kunnen zijn. Maar misschien zijn mijn hormonen sowieso wat in de war nu. Ik heb deze ronde niet zo veel hoop, maar je weet het maar nooit natuurlijk :) (nog 6 dagen wachten.. )

14. danip

danip Niet meer actief

Hey allemaal!

Ik weet nog steeds niet wat het is, maar zwanger was/ben ik niet. Dat is het dus helaas niet geweest. Blijft gek!

15. Hanna Mom

Hanna Mom Fanatiek lid

28 jan 2011
    1.235
    1
    38
    NULL
    NULL
    Wel jammer natuurlijk ;).

16. danip

danip Niet meer actief

Inderaad, zou mooi zijn geweest dat de vreemde geuren ruiken mijn eerste symptoom was. Maar nu op naar ronde 39, hopelijk ruik ik dan vreemde dingen om de goede reden ;)

17. Only me

Only me Niet meer actief

Ik zal helpen duimen ;)

18. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    wat balen danip :(

19. I S

I S Fanatiek lid

13 dec 2009
    2.224
    1
    0
    Nederland
    Jammer Danip helaas (nog) niet zwanger ..... was leuk geweest als de geur daardoor verklaard had kunnen worden, maar het was fantastisch geweest dat het eindelijk na zoveel jaar/rondes zou zijn gelukt.

Je mag de moed opgeven, maar nooit de hoop verliezen!

20. Hanna Mom

Hanna Mom Fanatiek lid

28 jan 2011
    1.235
    1
    38
    NULL
    NULL
    Oh jeetje! Ronde 39? Ik zal ook mee hopen enzo!

Deel Deze Pagina