wie o wie kan mij helpen ?! mijn laatste vrijpartij was op 9 dec . 16 dec had ik ongesteld moeten worden. ik ben nu dus een week overtijd . mijn test was vanmorgen negatief . ik heb bij vlagen eem zeurende gevoel in mn onderbuik , steekjes links en rechts . je zou denken aan menstruatie pijn , maar dat lijkt me sterk aangezien ik altijd hele heftige menstruatie pijn heb. verder word ik met vlageb overvallen door moeheid en moet ik voor mn idee vaker plasssen dan normaal . herkent iemand dit ? ik heb geen gevoelige borsteb en nu ook niet. ben ook niet misselijk , sommige dingen lijken iets anders te smaken , maar kan niet zeggen dat ik t vies vind . zou ik misschien te vroeg testen ? tis vandaag pas 2 weken na de vrijpartij. . . ik heb nog nooit een menstruatie gemist , ben niet aan de pil of geweest de laatste jaren . we hebben er ook bewust voor gekozen , in de hoop zwanger te worden. waar moet ik nu van uitgaan ? herken iemand dit . ? ik heb ook t ene moment obstpatie en dan weer diaree en hoe !!! ik ben wel aan pruimensap omdat ik me zo oogeblaze voel
misschien toch te vroeg met testen geweest doe nog een testje morgen of overmorgen wie weet heb je later je eisprong gehad. succes