Ik heb de laatste anderhalf week vlagen van buikpijn helemaal onder in de buik. Het voelt net aan als kramp voordat je diaree krijgt sorry maar weet het niet anders te omschriiven! Het duurt ook maar heel even en dan is het weer weg.... Dit heb ik zo ongeveer 2 keer per dag. Ook iemand die dit herkent ?
Bij mij was het spijtig genoeg echt diarree, ik had ook al zitten hopen Hopelijk is het bij jou beter nieuws! Wanneer ga je testen?
Bedankt voor de antwoorden. Ben niet aan de diaree dus hoop dat het een goed teken is. Mijn langeste cyclus was 30 dagen dus op dag 31 ga ik denk ik testen als ik nog niet ongie geworden ben dan natuurlijk!
Ik heb dit ook, wordt ook vaak 's nachts wakker van kramp en nu heb ik het weer, maar niet 1x per dag maar wel 10x per dag...en het gekke is het maakt me heel onzeker, ben vreselijk moe en misselijk en ik weet het gewoon niet meer, ben ook heel verdrietig maar heb geen idee waarom...ondertussen duim ik voor jullie gewoon door hoor!
Nog meer met hetzelfde probleem ? Ik heb nog geen diaree eerder obstipatie! Morgen komen mn testjes binnen, hoop dat de duiveltjes nog weg blijven!
Ik heb ook last van vage buikpijn en heb wat last van obstipatie, ik zit nu op dag 38! Heb 6 maanden geleden een cyclus gehad van 41 dagen. De andere 13 ronden zat ik tussen de 31 en 36 dagen. Dus we zien wel. Heb wel erg veel last onder in mijn rug, ben soms duizelig en beroerd, verder heb ik nergens last van.
Hoi, Ook ik heb soms van die rare krampen in mijn buik, maar zijn heel anders dan ongi-krampen. Mn huisarts zei dat dit komt doordat alles aan het veranderen is in mijn buik. We wachten dus maar gewoon verder af en zolang het niet echt pijnlijk voelt vertrouw ik maar op mijn huisarts. Liefs Marjan
Tja...en manlief komt pas donderdag weer thuis...waardeloos dit...maar ja we gaan natuurlijk wel door alleen dat duurt nog zo lang....