Hoi je leest altijd dat als je misselijk bent dat het dan goed is, dat is dus niet mijn ervaring. Daarbij lijkt het me ook wel leuk om te weten of er veel mensen zwanger zijn zonder klachten . Je raad het al, tot nu toe valt het mee bij mij.. Groetjes Anette
ik heb ook bijna nergens last van, ook niet de eerste 12 weken. wel sneller moe enz. maar mn dagelijks functioneren werd er niet door beinvloed.
hier nog zo een ik heb helemaal niks nergens last van.. nog niet een keer echt misselijk geweest hoor.. wel heel moe en veel slapen.. ik was in het hele begin ook heel ongerust dat dat niet goed zou zijn maar nu heb ik al meer vertrouwen en probeer ik blij te zijn dat ik niet beroerd ben.. maar ik kan dus ook niet zeggen of het wel of niet goed is... dat weet ik 29 juni met de echo liefs wiesje
het enigste waar ik last van heb is mijn in mijn borsten meer niet.. mijn nicht is een week korter zwanger als mij en die is kotsmisselijk enzo ik mag in mijn handjes klappen dat ik eigenlijk nergens last van heb
het is maar 50% ongeveer van de zwangere vrouwen die last heeft van misselijkheid (godzijdank!) Dus geen paniek hoor als j eniet misselijk wordt. De ene vrouw kan nou eenmaal beter tegen het hoge hcglevel in je lijf dan de ander
Ik ben 19 weken. En het enige wat ik voel is kramp als ik moet niezen of als ik snel opsta. Verder heb de afgelopen 19 weken nergens last van gehad. Vermoeid dat wel. De baby heb ik voor zover ik weet ook nog niet gevoeld. Balen!
Hier afgelopen woensdag een mooie echo gehad. Ik had er ook weinig vertrouwen in omdat ik nergens last van had (eerste 2 weken alleen last van borsten), maar nu ben ik er alleen maar blij om.
Hier iemand die slechts een enkele keer dacht: "Bleh, warm eten." En qua misselijkheid nauwelijks mocht klagen. 't Is waar: niet iedereen heeft klachten in het begin! (of zelfs verderop in de zwangerschap, al gaat DAT niet voor mij op )
Hier nog eentje met weinig klachten! Wel snel moe en gevoelige borsten maar niet misselijk of overgeven (gelukkig!). Dinsdag 12 juni eerste echo gehad en alles was goed met beebje!
Ook hier nergens echt last van.. alleen beetje moe, en wat gespannen borsten.. maarja misschien komt het nog
Ik had tot 2 maal toe nergens geen last van, alleen mijn ongesteldheid bleef uit waardoor ik na 2 weken overtijd toch maar eens een testje ging doen, en alle 2 keer raak. Dus geen symptonen, en nu nog steeds geen klachten
Kijk, dat is toch ook eens een keer fijn om te horen. Ik weet dat ik er soms wel onzeker van word. Toch was ik de vorige keer erg misselijk en kreeg ik met een echo te horen dat er geen hartslag was, dus dat wil idd niks zeggen.
hoi meiden tot nu heb ik ook nog nergens last van alleen moe en me borsten beginnen nu zeer te doen. van mij mag het zo blijven gr patricia
Nergens last van! Alleen begint de buik een beetje groot te worden en merk je wel dat je extra kilo's meedraagt. Lekkende borsten, maagzuur... maar verder... neuhh....
Hoi! Ik ben er ook zo eentje van de onzekere. Ik weet net 3 dagen dat ik zwanger ben, en ik voel af en toe jeukende borsten, en gister werd ik spontaan een beetje misselijk. maar verder merk ik helemaal noppes. Nu ben ik ook pas 5 weken hoor, over 2 weken de termijn echo omdat het onduidelijk is of ik echt pas 5 weken ben, of al 4 weken verder. Ik heb van mijn zus tips gekregen: kleine beetjes eten, meerdere malen per dag en pepermuntjes bij de hand. Dus dat doe ik braaf. Misschien heb ik daarom nog nergens last van.... Maar ja, wie weet komt dat nog.. 8) x
Hoi meiden, hier nog iemand die betrekkelijk weinig klachten heeft, iets minder eetlust (alhoewel...snoep gaat er altijd in ) en gevoelige borsten en tepels, verder niets. Qua moeheid valt het ook erg mee, maar slaap wel onrustig. Voel me er ook niet gerust op, dus het is fijn te lezen dat het helemaal niets wil zeggen en dat we eerder blij mogen zijn. Succes met de zwangerschap allemaal!