Hey wilde eigenlijk eens weten of er iemand een innesteling heeft gevoeld en hoe voelde dat? Ben heel erg benieuwd, heb zelf last van slijm heel dik nooit gehad doorzichtig en buikpijn alsof er iets zwaars in mijn baarmoeder zit.... thanx vast
nope niks gevoeld. Althans, ik had 2 weken buikpijn van ei tot nod. dus wanneer daar innesteling was, geen idee.
Inmiddels niet meer zwanger, maar ik mag wel antwoorden toch? Ik had precies een week na de rake klusdaad een paar uurtjes steken onderin mijn buik, verder niets, soort samentrekken van spieren leek het wel.... Ik stond op een concert van Blof en had echt moeite gewoon te blijven staan, net zoals jij zegt een zwaar gevoel.... Ik wist toen zeker dat ik zwanger was.....maar ja, het testen moest nog even een week wachten! Bij iedereen is het anders, maar ik hoop voor je dat je gevoel juist is!
@ judy ik had ook zoiets vannacht: steken van linker zij naar rechterzij, over gehele buik dus, wist gewoon niet hoe ik moest liggen. had je meerdere symptomen daarbij?
nee helemaal niks gevoeld van de innesteling, vernam niet eens dat ik zwanger was... nergens last van. inm. nog niet alleen moe...
hey dank jullie vast voor de antwoorden, ik heb het dus ook niet echt pijn maar een rotgevoe wat ik niet kan thuisbrengen, begint nu na de hele dag last te hebben af te zwakken en geen ongi te bekennen dus jah...hopen he... is echt raar ongi gevoel maar dan een constante druk...en slijm pff alsof er een steen onder in mijn buik zit
ik had ineens heel erge pijn onderin mijn buik ongiepijn maar dan heel erg was ongeveer n kwartiertje..... daarna niks meer wist pas 2weken later dat ik zwanger bleek te zijn grtjes
ik was er zo op aan het letten maar nix hoor ! had op ongi dag een zware innestelingsbloeding en dacht dat het mijn ongi was zelfs nog testen gedaan die nega waren en blijk achteraf toch zwanger te zijn .....
Nee, verder nergens last van, het duurde ook maar een half uurtje ofzo... En tja, wel een stukkie eerder in de cyclus dan jij.... Een beetje net zoals Cindy21 het onder jouw tekstje beschrijft....ook ik wist pas twee weken later zwanger te zijn door een test....kon het verder ook niet thuisbrengen, misschien was het helemaal niet de innesteling, misschien wel! Het was bij mij echter geen hele erge pijn, gewoon wat steken... Hele erge pijn heb ik van week 8 tot 12 gehad, dan werd ik 's ochtends met hele erge pijn wakker en dat ging pas weg als ik iets gegeten had. Dan werd ik om 5 uur wakker, at een plakje ontbijtkoek en kon ik weer verder slapen, haha.... Ik hoop dat jullie zwanger zijn, maar oei, hang je niet teveel op aan mijn verhaal, teleurstelling is groot als je er echt van uit gaat....
ik had hem zeker te weten gevoelt. in totaal 3 x meegemaakt dit gevoel waarvan ik 2 x zwanger bleek (die andere x wel een hevigere menstruatie dus waarschijnlijk innesteling fout gegaan) ook me eisprong voelde ik altijd en moet zeggen dat de innesteling ongeveer het zelfde voelde maar dan heviger en de pijn hield dan ook heel de dag aan en slikte ervoor een pijnstiller.
Hier ook niets gevoeld, was er juist van overtuigd dat ik gewoon ongi zou worden, maar ik heb er dan ook niet extra op gelet of zo he want dit zwangerschap was, al ben ik er nu súperblij mee, niet gepland
Achteraf gezien had ik op de dag van mijn innesteling (dus zo'n 5 a 6 dagen na mijn eisprong) een raar en trillerig gevoel. Ik was heel erg slap en kon mijn mascararoller niet eens vasthouden. Omdat ik de avond ervoor nog uit was gegaan dacht ik dat het daar van kwam. Mijn eisprong heb ik die cyclus ook duidelijk gevoeld vandaar dat ik het zo zeker weet. Ook ovulatietesten gebruikt maar op de dag van mijn eisprong had ik s avonds laat een gigantische buikpijn. Ik wist niet meer hoe te liggen en werd er beroerd van. Heb toen ook een pijnstiller genomen. Het was na een uurtje over. Omdat wij alleen nog 2 dagen voor de eisprong hadden gevreeën denk ik dat op dat moment de zaadcel dus de eicel binnendrong. Maar de echte innesteling is dan dus dagen later (dan nestelt de bevruchte cel zich in je baarmoederslijmvlies). Maar wel mooi achteraf gezien. In de voorgaande cyclussen nooit zo'n pijn gehad. Succes! liefs