Vind het echt zo feestelijk al die vlaggen hier in de buurt! Voor mij hoort het ook echt bij Koninginnedag. Daarom des te jammer dat wij er zelf geen een hebben. Van manlief hoeft t niet. Hij vindt vlaggen maar onzin. Helaas hebben we ook geen vlaggenhouder en om er nou zelf een aan de gevel te gaan monteren vind ik te ingewikkeld. Vlaggen jullie vandaag? En vlaggen jullie alleen op Koninginnedag of ook met det verjaardagen van het koningshuis, dodenherdenking en 5 mei?
Helaas nog geen vlaggenhouder. Wilde er eigenlijk wel een aanschaffen, maar het is er nog niet van gekomen... Misschien dat we het alsnog gaan doen, zodat we 4 en 5 mei wel kunnen vlaggen...
Nee, zie het nut er niet echt van in. Leuk dat anderen het doen maar niet mijn ding. Ik was zelfs vergeten dat het vandaag koninginnedag dag is. Vroeg me vanochtend af waarom er bij een paar buurtbewoners de vlag uit hing.
Nee ik vlag niet! En ik kan me er ook mateloos aan irriteren dat mensen wel vlaggen maar VERKEERD. Dan heeft het ook geen enkele zin
Ja hoor, hier gaat op zulke dagen zeker de vlag uit. Ook op 4 en 5 mei zal hij hier buiten hangen. Hier heeft de hele buurt een vlag en vlaggen we ook als iemand gaat trouwen, er een baby geboren is of er iets anders belangrijks te vieren is. Vind het erg feestelijk en ik kan me juist niet voorstellen dat mensen dat niet doen.
... Anyway ... Hier geen vlag uit, heb geen houder en geen vlag .. vind het altijd wel iets hebben al die vlaggen
Normaal wel maarn u niet. Mijn oma is net overleden, dus uit respect vieren wij nu geen feest. Het voelt niet goed, we zijn allemaal erg verdrietig.
nee ik vlag niet. heb sowieso al niets met het koningshuis en op 4 en 5 mei vlag ik ook niet. en dat is omdat ik geen vlag heb