Ik ben het zelf van huis uit niet gewend en heb er ook niks mee. Van mij hoeft het dus echt niet (doe "uiteraard" wel aan dodenherdenking, vlag staat daar voor mij los van). Man vindt het wel mooi, dus hij heeft een vlag gekocht en dus hangt er nu sinds een paar jaar een vlag bij ons op Koningsdag, 4 mei en 5 mei.
Ik woon in een appartementencomplex. Op het dak staat een vlaggenstok waar iemand meestal de vlag ophangt.
Nee maar dat is omdat ik in een appartement woon. Anders had ik het gedaan kleine moeite groot gebaar!
Ja dat doen we zeker. Vindt het erg belangrijk om mijn kinderen te vertellen waarom. Ze zijn nu 9 en 7 en beginnen het nu wel aardig te begrijpen.
Ja wij vlaggen. Afgelopen koningsdag hing hij niet, vergeten! Nu wel, morgen ook.. En toen die dag van nationale rouw was door MH 17 hing hij bijvoorbeeld ook.
Ja zeker op 4 en 5 mei en op dagen van nationale rouw. Op Koningsdag was het slecht weer en waaide het nogal, toen bleef de vlag binnen . Zeker op 4 en 5 mei vind ik het mooi om te vlaggen en zo veel gelegenheden zijn er niet.
Koningsdag, dodenherdenking/bevrijdingsdag, verongelukte bus, MH17, aanslagen, prinsjesdag, alle verjaardagen van t koningshuis
Ja normaal altijd, maar we zijn verhuisd en hebben dat ding waar de stok in moet nog niet opgehangen.