kan dit kwaad? hoe krijg ik het zsm naar beneden. para heb ik net genomen maarja... vind t maar nix. durf niet eens te slapen.... ben Niet zwanger trouwens
Probeer te gaan slapen, hopelijk voel je je morgen iets beter. In principe kan alleen echt hoge koorts eventueel kwaad, dus probeer het verder ook los te laten.
Heb de griep. was net aan het herstellen. begon vrijdag/zaterdag. vroeger was er al gelijk paniek thuis met een graad lager. dus misschien vandaar dat ik er wat van schrik
stond helemaal te tollen op mijn benen en moet ook nog voor de jongste zorgen snachts. dus vandaar. gaat weer iets beter gelukkig. even paar tandjes terug doen bedankt allemaal
Ik zou me om 40 echt niet te druk maken. Het is flinke koorts maar niet abnormaal. Ik heb zelf 2 keer 42 graden gehad. Deden ze weinig mee (moest perse de dokter bellen van mijn man maar toen kreeg ik wel een kuur. Maar de huisarts reageerde er dus niet bezorgd op. Beterschap!
Pfff sterkte! Ik had hetzelfde, had 4 dagen met een flinke griep in bed gelegen, toen gind het 1 dag beter en de dag erna begon het weer opnieuw.... Ben in totaal 1,5 week ziek geweest Beterschap!! Echt waardeloos om je zo beroerd te voelen wanneer je kleintjes thuis hebt...
ben wel helemaal gerustgesteld nu, maar jeetje 42... wil niet weten hoe naar je je dan wel niet moet voelen. idd met kleintjes is dat echt niet makkelijk. de oudste kan zichzelf aankleden en luierbroekjes zelf verschonen (plasluiers dan), alleen is het vaak een flink draakje. Zeker nu ze vakantie heeft
Waarom schrik je van een getal? Het is toch veel realistischer om te kijken naar hoe je je voelt? En bij twijfel hulp inschakelen.
tja is ooit zo aangeleerd mocht met 38,5 mijn kamer niet meer uit. zelfs niet om beneden ff met een deken tv te kijken. moest op de muren bonken/roepen om drinken/eten -.- dus ja, dan bakt het er een beetje in. nu weet ik dat het bij kleine kinderen geen kwaad kan, maar die kunnen er beter tegen dan volwassen zover ik weet.
Als eerste beterschap. Je hoeft niet gelijk te schrikken van 40 graden koorts, inderdaad meer er naar kijken hoe je jezelf voelt. En paracetamol hoef je niet perse in te nemen. Daarmee onderdruk je de koorts en naar mijn mening creëert je lichaam niet voor niets koorts. Je lichaam wil iets (virus of iets dergelijks) uit de weg werken.
heb er een keelontsteking bij gekregen, kan nauwelijks slikken dus dat zal het wel verklaren nu lekker proberen uit te zieken.
Koorts is voor een volwassen lichaam niet heel goed, simpel gezegd, de eiwitten in je lichaam houden daar niet van (heel simpel gezegd dus hè ). Dus lekker paracetamol nemen, rustig aan doen en dan voel je je vast snel weer beter. Beterschap!