1. De titel zegt het al, wie heeft de Kiddy comfort pro gekocht en is ie echt al vanaf 9 kilo of 9 maanden te gebruiken? 2. Is het een fijne stoel in gebruik? 3. Is ie makkelijk over te zetten van de ene naar de andere auto? Het is een autostoeltje van 9 maanden tot 12 jaar en komt ook nog eens heel goed uit de testen. Dan wil ik er wel wat geld voor uitgeven ipv nu een stoeltje kopen en dan straks weer een ander stoeltje omdat ze er uit groeit. Dan ben je nog meer geld kwijt. Ik las ook dat sommigen het stoeltje in Duitsland gekocht hebben. Daar is ie 229 ipv 300 euro incl. Btw en bezorgkosten. Iemand hier ervaring mee?
1. De titel zegt het al, wie heeft de Kiddy comfort pro gekocht en is ie echt al vanaf 9 kilo of 9 maanden te gebruiken? Ons zoontje was al ouder toen hij er inging, maar iets lichter dan 9 kilo. Hij kon al goed blijven zitten. En het gaat uitstekend. Als je kindje goed kan zitten dan gaat het zeker, anders in de ligstand. 2. Is het een fijne stoel in gebruik? Wij vinden het een heel fijne stoel in de paar maanden dat we hem nu gebruiken. Maar ik raad je wel aan even te testen in de winkel (babypark, gardo, ...), dat zou ik zo wie zo met elke stoel doen. Als je kindje klein is moet je wel even kijken of het kussentje netjes is dubbel gevouwen, want ander zit het niet goed . Ons zoontje zit er stevig in met goede steun. Hij vindt het heerlijk om echt rechtop te zitten en hij kan heerlijk naar buiten kijken. De stoffering van het 'blok' kan je helaas alleen afdoen, de rest kan in de wasmachine. En als je het stoeltje in ligstand wilt zetten dan moet je dat doen voordat je kind er in zit. Slapen kan ook uitstekend in de zitstand. 3. Is ie makkelijk over te zetten van de ene naar de andere auto? Ja, de stoel is welliswaar een stukje zwaarder dan de infinity pro, maar nog steeds erg licht. Je zet je kind elke keer met stoel en al vast (je duikt dus over je kind heen ); het stoeltje zit zelf dus niet vast en daarom is hij zo over te zetten. Het kan wel zijn dat je de hoofdsteun van de achterbank iets omhoog moet doen. Het is een autostoeltje van 9 maanden tot 12 jaar en komt ook nog eens heel goed uit de testen. Dan wil ik er wel wat geld voor uitgeven ipv nu een stoeltje kopen en dan straks weer een ander stoeltje omdat ze er uit groeit. Dan ben je nog meer geld kwijt. Ik las ook dat sommigen het stoeltje in Duitsland gekocht hebben. Daar is ie 229 ipv 300 euro incl. Btw en bezorgkosten. Iemand hier ervaring mee? De ervaring is goed met mykiddy.de. Amazon.de verkoopt ze overigens ook. Bij de eerste stoel heb ik wel even gemaild (in het engels) waar deze bleef. Daar werd keurig op geantwoord en toen was de stoel er zo. Omdat we een tweede stoel toch wel erg fijn vonden hebben we nu er een infinity pro bij besteld (125 incl bezorgkosten). Het scheelde wel erg veel geld en als 2 en 3 stoel zijn er veiligere stoelen te koop, daarom wilde ik de keus voor later even open houden. De tweede stoel was er in een paar dagen.