ik ben laatst naar de kapper geweest maar heb het nog behoorlijk lang, wel in lagen nu, maar draag het de laatste weken altijd vast, ik heb sinds ik gestopt ben met bv zoveel haaruitval. mijn douche putje zit constant verstopt, met borstel elke dag vol met haar en als ik mijn elastiek er savonds uithaal zit die ook vol met haar (het is dat net zo'n elastiek die je kunt kopen met haar ) elijah's handen zitten constant onder de lange haren, die van mijn kleding komen, kortom ik heb het gevoel kaal te worden. nu heb ik in mijn album een plaatje van sienna miller met een (denk ik) wel handig kapsel) ik zou het nog vast kunnen doen, en het zit dan niet zo strak om mijn hoofd. wat vinden jullie ervan?
Balen zeg dat je haaruitval hebt! Ik heb er gelukkig geen last van gehad na mn zwangerschap en heb t nog steeds niet! Dat kapsel in je album is onwijs leuk! Zou t zelf ook wel zo willen! Moet ik t ff beetje laten groeien haha! Leuk kapsel iig!
Leuk kapsel in je album! Zo zou ik het ook wel willen hebben! (Alleen heb ik veel dikker haar met slagen dus zal bij mij niet gaan).
ook hier flinke haaruitval intussen, ben er zelfs al mee naar de dokter geweest omdat het aan de voorkant echt dun begint te worden. maar ik zou niet kaal worden.... iig mooi kapsel wat je hebt uitgezocht
Het Sienna Miller kapsel is wel erg mooi! Vervelend die haaruitval, bij mij begon het ook na een maand of 4 en ging gelukkig weer over.
het zal ook wel weer goed komen, daar ben ik niet bang voor, alleen vind ik lang haar wel mooi als het vol is, en zo voelt het voor mijn gevoel nu niet meer.. bovendien, vind ik het niet zo praktisch met zo'n kleintje, als je de luier verschoond hangt al dat haar steeds voor je gezicht, dus voor mij een dubbele reden.. welke vinden jullie leuker zwart wit of die kleur...
hier ook sinds een poosje , enorm haar uitval ..als ik met mijn hand door mijn haar ga ..heb ik mijn hand vol bah bah ..ook op mijn kleren ik denk dat het een hormoonkwestie is ..(hoop ik ) en dat het van voorbijgaande aard is ..leuk kapsel trouwens
Ik heb dat probleem ook. Verschrikkelijk. Mijn huisarts zegt dat het normaal is. Het schijnt dat sommige vrouwen als ze zwanger zijn geen haren verliezen(daarom krijg je ook zo'n volle bos). Deze verliezen ze na ongeveer 4 maanden na de bevalling. Groetjes Vera
Hier precies hetzelfde na de geboorte van Yassir dacht ik dat ik kaal ging worden. Ik ben naar de ha geweest en die stelde mij gerust. Ik begon beetje inhammen te krijgen. Ik was zo bang, het is inmiddels helemaal goed gekomen .
Niks om je zorgen over te maken denk ik, want het schijnt normaal te zijn. Tijdens je zwangerschap word je haar ineens stukken voller, en na je zwangerschap gaat dat weer over. Ik heb het zelf ook gehad na mijn bevalling van Amber, als ik gedouchd had, dan lag de douche vol met haren ! En dat kapsel van Sienna Miller is echt prachtig !
oke, ik hoop maar dat de kapper wat kan met die plaatjes, ik ga nl naar een andere. mijn vaste kapper heeft het heel druk voor pinksteren dus ik ga naar één van mijn vriendin. ik heb daar toen ook concealer van tricco gekocht, en meestal moet een kapper die sebastian heeft ook aan bepaalde eisen voldoen. er zijn verschillende kappers met verschillende prijsklassen. even gauw, welke de zwart wit foto of de kleur? ik kan niet kiezen..
het is echt net zo geworden als de gekleurde foto, ik heb slag in mijn haar dus die zwart wit had wel gekund, maar dan zou ik het elke dag stijl moeten fohnen, ik laat het liever lekker makkelijk aan de lucht drogen, dus ik ben blij, geen piekerig haar meer
mijn zus heeft het ook zo erg gehad en die heeft toen vitamine b geslikt en dat hielp heel erg tegen de haar uit val.. echt wel een leuk kapsel wat je uitgezocht hebt.. liefs wiesje
Hallo, Sorry dat ik je nog even lastig val... Maar je had de vorige keer zo'n leuk plaatje van een kapsel van Jill Sanders ( ? ) in je album hetwas een zwart-wit plaatje? Nu staat hij er niet meer bij, maar ik vond dat zo'n leuk kapsel en ga a.s zaterdag ook naar de kapper en wilde even een voorbeeldje meenemen. Heb je dat plaatje nog of de link waar je die vandaan had? Alvast enorm bedankt! Liefs Marianne
Als je het nog weet graag antwoord voor a.s zaterdag, want dan ga ik naar de kapper toe. Ik heb al lopen googlen, maar ik kom er niet uit. HELP! Liefs
Heb ook tijdje erg haaruitval gehad na geboorte... nu nog wel maar heb dat al jaren veel haarverlies... ik zie verder geen kapsel in je album?