Gisteren een goed gesprek gehad met mijn lief en we hebben besloten dat ik na deze pilstrip nog aan een nieuwe pilstrip begin, maar dat is dan wel de laatste! Pff, ik vind het nu al vreselijk spannend!! Wat raden jullie aan? Eigenlijk heb ik niet zoveel zin om eerst een aantal maanden met condoom seks te hebben, maar is dit echt zoveel beter?
Hoi Linny, Mijn gyn heeft gezegd dat je na het stoppen met pil best 1 maand nog ongi wordt. Er zijn ook veel vrouwen die nog moeten ontpillen en dan kan er wel een tijdje over gaan. Alvast super veel succes meid!
Mijn gynaecoloog heeft gezegd da ik best eerst wacht op men menstruatie dan heb je een idee van cyclus enzo. Maar het kan evengoed al direct raak zijn in de eerste maand. Succes
Dat was de mijne inderdaad ook, voordat ik aan de pil begin. Aan de ene kant lijkt het me wel handig om er eerst een beetje achter te komen hoe mijn cyclus loopt, aan de andere kant heb ik er denk ik het geduld niet voor en vinden wij beiden vrijen met condoom niet zo fijn.
Je zou ook ovulatietesten kunnen gebruiken om er achter te komen hoe je cyclus loopt en anders temperaturen, maar daar heb ikzelf geen ervaring mee.