We gaan ervoor!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Linny82, 27 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linny82

Linny82 Niet meer actief

Gisteren een goed gesprek gehad met mijn lief en we hebben besloten dat ik na deze pilstrip nog aan een nieuwe pilstrip begin, maar dat is dan wel de laatste! Pff, ik vind het nu al vreselijk spannend!! :D

Wat raden jullie aan? Eigenlijk heb ik niet zoveel zin om eerst een aantal maanden met condoom seks te hebben, maar is dit echt zoveel beter?

2. bdotsie

bdotsie Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.122
    0
    36
    Verzorgende in de thuiszorg
    België Arendonk
    Hoi Linny,

Mijn gyn heeft gezegd dat je na het stoppen met pil best 1 maand nog ongi wordt. Er zijn ook veel vrouwen die nog moeten ontpillen en dan kan er wel een tijdje over gaan. Alvast super veel succes meid!

3. Charmed

Charmed Fanatiek lid

16 sep 2012
    2.589
    79
    48
    Wat spannend! Ik zou gewoon onveilig vrijen hoor ;)

4. mama van daan

mama van daan Fanatiek lid

11 feb 2013
    1.496
    0
    0
    Ik ben opticien-brillenmaker en mama
    Limburg(België)
    Mijn gynaecoloog heeft gezegd da ik best eerst wacht op men menstruatie dan heb je een idee van cyclus enzo.
    Maar het kan evengoed al direct raak zijn in de eerste maand.
    Succes

5. Blondie84

Blondie84 Actief lid

25 feb 2013
    245
    0
    16
    NULL
    NULL
    Mijn cyclus is erg onregelmatig dus zou zeggen gewoon meteen beginnen. Spannend!

6. Linny82

Linny82 Niet meer actief

Dat was de mijne inderdaad ook, voordat ik aan de pil begin. Aan de ene kant lijkt het me wel handig om er eerst een beetje achter te komen hoe mijn cyclus loopt, aan de andere kant heb ik er denk ik het geduld niet voor en vinden wij beiden vrijen met condoom niet zo fijn.

7. Jj14

Jj14 Actief lid

22 mrt 2013
    187
    0
    0
    NULL
    Overijssel
    Je zou ook ovulatietesten kunnen gebruiken om er achter te komen hoe je cyclus loopt en anders temperaturen, maar daar heb ikzelf geen ervaring mee.

8. MuscleMe

MuscleMe Actief lid

16 feb 2013
    192
    3
    18
    NULL
    NULL
    waarom stop je nu niet en doe je het veilig? dan kunnen de hormonen uit je lichaam.

Deel Deze Pagina