Bruinverlies, steken onderbuik, gespannen borsten..

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Crissien, 12 nov 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Crissien

Crissien Lid

12 nov 2016
    44
    13
    8
    Vrouw
    Zo vermoeiend dit,
    Ik heb allerlei symptomen, maar ik vind het zo dubbel.
    23 ste dag 4 dagen bruinverlies, gespannen borsten
    27 ste dag steken in onderbuik, bruinverlies bijna weg, nog gespannen borsten..
    En de test was negatief!

Ik weet dat ik ook ongesteld zou kunnen worden, maar vroeg me af of er meerdere dames zijn die dit gehad hebben voor hun zwangerschap!
    Ik hoor graag van iemand met ervaring?
    Groetjes Crissien

2. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Heb je normaal geen last van je onderbuik en borsten als je ongesteld moet worden? Want in mijn ogen zijn het geen heel vreemde dingen rond die tijd, hoewel ik natuurlijk snap dat je ergens op hoopt! Is je cyclus stabiel op 28 dagen of moet je nog een paar dagen wachten tot je overtijd bent?

3. Crissien

Crissien Lid

12 nov 2016
    44
    13
    8
    Vrouw
    Ik "had altijd een hele stabiele cyclus van netjes 28 dagen! Tot ongeveer een jaar geleden ik een buitenbaarmoederlijke zwangerschap heb gehad en mijn linker eileider verwijderd werd.. sindsdien heb ik een cyclus tussen 27-38 dagen.
    Maar het bruinverlies heb ik nooit eerder gehad, de steken en de diarree ook niet...
    Ook niet bij de 4 andere kinderen, en bij mijn bb was het meer pijn en rood bloed!
    Vandaar dat ik het ook niet helemaal snap.

4. Crissien

Crissien Lid

12 nov 2016
    44
    13
    8
    Vrouw
    Ik "had altijd een hele stabiele cyclus van netjes 28 dagen! Tot ongeveer een jaar geleden ik een buitenbaarmoederlijke zwangerschap heb gehad en mijn linker eileider verwijderd werd.. sindsdien heb ik een cyclus tussen 27-38 dagen.
    Maar het bruinverlies heb ik nooit eerder gehad, de steken en de diarree ook niet... (Stond in mijn 1e bericht er niet bij zie ik)
    Ook niet bij de 4 andere kinderen, en bij mijn bb was het meer pijn en rood bloed!
    Vandaar dat ik het ook niet helemaal snap.

5. Crissien

Crissien Lid

12 nov 2016
    44
    13
    8
    Vrouw
    Niemand ervaringen?

Vandaag is de 28ste dag,
    Heb een cyclus van ongeveer 36 dagen, verschilt nog al.
    Even door gekeken op internet, de innesteling zou 9 november geweest kunnen zijn. Dit klopt ongeveer wel met het bruinverlies, maar 4 dagen is wel lang of niet..
    Zoiezo nog 8 dagen te gaan voordat ik ongesteld zou kunnen worden..
    We wachten het af!
    Groetjes Crissien

Deel Deze Pagina