hoi hoi, ik heb gister 4 dagen voor NOD positief getest met de digitale CB.. en heb sinds eergister krampjes en steken in mijn buik/liezen. het voelt als ongikrampjes, maar toch ook weer niet.. ook kan je het een beetje vergelijken alsof je darmen helemaal verstopt zijn en je niet naar de wc kunt.. dat gevoel blijft aanhouden Maak me toch een beetje druk.. weet je wat dit kan zijn? liefs Daantje
nu al een dag of 4 krampen en steken.. zou dit nu al te maken kunnen hebben dat mijn darmen verdrukt worden omdat mijn baarmoeder rekt? maak me wel een beetje zorgen..
hoi Daantje, door de zwangerschap gaat je baarmoeder groeien en dat kan die krampjes/steken geven. Ook reageren de darmen door de hormonen anders en dat kan ook een naar gevoel geven. Vervelend maar het kan verder geen kwaad gelukkig. Mirjam
hoihoi, ik had jammergenoeg verklevingen aan mijn linkereileider, ook was deze verdikt en zaten er resten van de eisprong op die aan het ontsteken waren. ook was mijn darm ontstoken en had ik vocht voor en achter de baarmoeder. ze hebben me geopereerd op een verdenking van een BBZ. nu moeten we nog kijken waar het vruchtje te zien is. http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... p?t=138772 nog 1 vraag; is algehele narcose bij een zwangerschap van 4 weken gevaarlijk ? kan het kindje daar iets van oplopen in de ontwikkeling? graag eerlijk antwoorden liefs daantje
hoi Daantje, wat heftig zeg. Dit soort dingen zijn erg uitzonderlijk. Heel vervelend dat je dat mee moet maken, en heel spannend nu verder. Algehele narcose kan geen kwaad voor een kindje in dit staidum, verderop in de zwangerschap ook niet hoor, als de operatie dan tenminste geen uren duurt, maar ook dan is er meestal niets aan de hand. Sterkte verder en succes met afwachten. Mirjam