Ik weet dat het enige wat ik kan doen is afwachten tot volgende week, maar wil toch ff mijn ei kwijt Volgens de berekening zou ik afgelopen donderdag mijn eisprong hebben gehad (deze keer niets gevoeld), ik dacht zelf zaterdag wat pijntjes te voelen van een eisprong. Nu ben ik vanaf zondag ziek en ik blijf maar misselijk zonder over te geven. Voel me nu wel beter, maar blijf wel misselijk. Kun je zo snel al klachten krijgen???? Lijkt me een beetje snel toch?? Tepels zijn ook weer pijnlijk, maar dat heb ik iedere keer na mijn eisprong tot aan mijn menstruatie. Iemand ervaring hiermee??? xx Buufke
Ik heb het ook. Ben nu 5x zw geweest en elke x vlak na de bevruchting was ik al zeurderig misselijk.Moet zeggen dat het niet heel vaak voor komt. Ik duim voor je
Fijn dit topic! Hier vrijdag volgens mij ei gehad nu allemaal dingen die ik vorige keren niet had; misselijk tot kokhalzen, voel mijn baarmoeder met lopen zitten fietsen, witte puntjes op tepels, dorst, ongi steekjes, veel witte vloei hele dag door En dit zit echt niet tussen me oren maar geloof gewoon niet dat dat nu al kan?
Hey Snelly, Ik wordt er echt een beetje tureluursvan......steeds weer braakneigingen en er komt maar niets. En als je dan weet dat het veroorzaakt wordt door een klein wondertje, maakt het een stuk "leuker" hahaha. Maar ja, ik kan pas volgende week testen....dus zal gewoon geduld moeten hebben. Wel fijn dat het bij jou ook gelijk aangeeft dat je zwanger bent, maar zie dat je al heel wat teleurstellingen te verwerken hebt gehad....pffff Zijn jullie ook weer bezig voor een brusje??? liefs Buufke
@ MW21: dat heb ik dus ook!!!Alleen is het bij mij pas de 3e ronde, dus ik weet nog niet zo heel goed wat ik kan verwachten. Heb de afgelopen 2 rondes weer andere klachten gehad....dus weet niet of het ontpillen is of dat ik volgende week roze mag kleuren....pfffff Maar ik zie dat we bijna gelijk lopen, dus laten we elkaar op de hoogte houden!! Spannend hoor!! xx
Haha leuk buufke! Ik heb heel lang ontpilt dus heb alle soorten klachten al gehad maar dit nooit maar om me zelf niet gek te maken noem ik t maar bijwerkingen van me ei haha Maar....zou wel super geinig zijn samen gestart met dezelfde klachten haha
hoi, ik ben ook steeds wat misselijk. vorige week woensdag of zo erg hoofdpijn en misselijk. misschien van een eventuele eisprong (ik ben de lichamelijke kluts helemaal kwijt!). afgelopen maandag weer erg hoofdpijn en misselijk. ik heb kokhalzend boven de wasbak gestaan... vrijdag mag ik naar de ha omdat er niet echt een menstruatie opgang komt sinds eind december. wel steeds wat bruinverlies. er wordt nu al gevraagd door de buurvrouw of ik niet zwanger ben alle testen zijn overigens negatief
Roeska heb ik een tijd gehad bruin verlies moest t van mijn ha wel rekenen als ongesteldheid rekenen maar voor iets anders antibiotica gehad en toen brak er wel een behoorlijke ongi door en de cyclus daarna ook goed.dus denk dat er bij mij wel wat dwars zat haha
ik zit in ronde 2 maar deze ronde verloopt (tot nu toe) eigenlijk heel anders dan de vorige. Vorige maand had ik veel meer last van ongikrampjes en nu heb ik juist meer last van mijn borsten. Misselijk ben ik nog niet, wel hoofdpijn en erg moe. Oja, afgelopen maandag mijn ei gehad. NOD 10 april
@ nogevengeduld: ik merk dat ik ook iedere keer weer iets anders heb hoor. 1e keer alleen gevoelige tepels, 2e keer gehele borsten gevoelig en nu dus misselijk en gevoelige tepels. Maar het misselijke blijft aanhouden en is nu in de loop van de dag weer wat minder. Heb wel boven de pot gehangen vanmorgen, maar kwam wederom niets, hahaha Dus ja, je lichaam kan lekker met je spelen hoor!! @W21: ok, ok, ik had 1 klein puistje op mijn schouder (heb nooit puistjes gehad)......maar zo blijf ik natuurlijk dingen tegenkomen,whahahhaa Ik kan mezelf bijna zwanger praten, hihihi Nee, ik moet maar geduld hebben tot volgende week denk ik, alhoewel...als die misselijkheid nog aanhoudt, ga ik misschien wel eerder testen aangezien we een damesweekend weg hebben komend weekend....pfff Heb van die testen in huis die je 6 dagen voor je NOD kan gebruiken, maar weet niet of ze wel zo betrouwbaar zijn. Ach ja, geduld is en blijft een schone zaak.....hoe moeilijk het ook is!! tot snel weer! xxxx
Buufke ik vind het wel heel snel wat je beschrijft. Als je dit vanaf je eisprong hebt is de innesteling nog helemaal niet begonnen. Maar je weet natuurlijk nooit. Ik had pas klachten op de ag van mijn positieve test maar iedereen is natuurlijk anders
@Winnietje: ja, daarom juist ook dit topic......vond het zelf ook zooow vaag. Maar hoorde ook meiden die vanaf dag al misselijk zijn geweest, dus vandaar dat ik nieuwsgierig ben naar andere verhalen. Innesteling is na ongeveer 10 dagen toch?? xx
Spannend is het he ik kon het ook eerst niet geloven dat dat zo snel al kan maar ik heb het echt bij alle gehad. Ja helaas veel teleurstellingen. Mijn Laatste mk is van 1,5week terug dus nu ff wachten op mijn WOD en dan weer rustig beginnen. Voor mijn zoontje had ik er 2 en nu weer 2 dus we hopen weer dat 3x scheepsrecht is en als het weer fout gaat zijn we er klaar mee en laten we een brusje rusten we kunnen het daarna denk ik niet nog een x aan het is zo intensief al die behandelingen om die mk op te wekken. @ALL: Spannend dames ik vindt het altijd een spannende maar wel erg leuke tijd ha ha zelfs als het weer een teleurstelling is als het niet is gelukt
Jeetje Snelly, dan moet je idd wel heel sterk in je schoenen staan. Petje af voor je. Misselijkheid is al wat over, nog af en toen wat duizelig. Mag over 2 dagen testen....pff spannend hoor. Heb allemaal raar gevoel in mijn buik....maar dat kan natuurlij ook de spanning zijn. Je wilt het allemaal zoow graag natuurlij, dus hoopt ook vanalles te voelen. Maar ja , het enige wat we kunnen doen is geduld hebben..... Ik ga trouwens wrs pas zondag testen als ik niet ongesteld word. Dan kunnen we het samen doen. Dus fingers crossed. Hoop voor jou dat het idd 3 x scheepsrecht is, dat zou wel heel toevallig zijn.....en super mooi natuurlijk. Succes en hou me op de hoogte!! xx Buufke
Buufke not fingers crossed maar legs crossed haha! Ik ben nogsteeds misselijk vooral voor het avondeten. stiekem al getest ben altijd heel erg nieuwsgierig!!! maar negatief, wel is mijn temp nog hoog ( normaal 36.1 en nu 36.7) Maar die kan bij mij echt een uur voor me ongi opeens dalen Good luck! We duimen voor elkaar zou wel echt grappig zijn samen!
Gisteren al een testje er tegenaan gegooid, maar die was negatief. Maar ook nog niet ongesteld geworden, dus nog ff geduld enk ik maar.............
Hoii Ik ben ook al bijna twee weken constant misselijk. Weet niet of het komt omdat ik in februari gestopt ben met anticonceptie of iets anders maar word er gek van. Vanochtend bij het tandenpoetsen heb ik overgegeven en in de avond word k ook vaak misselijk..Meestal blijft het bij kokhalsen maar deze week twee keer echt overgegeven.. Maandag moet ik ongesteld worden, dus ben benieuwd! groetjes
hoihoi wilde even zeggen dat ik een paar dagen na me ei al misselijk ben wel met vlagen gelukkig en heb ook beetje hoofdpijn.. maar vorrige cylcus was ik ook de laatste dagen voor nod misselijk dus toenw as het geen goed nieuws.. hopen deze keer wel maar denk het niet hoor hoop het voor jullie wel!
hier ook nu drie dagen flink misselijk! niet overgeven maar wel op het randje. verder erg moe (maarja kan door vanallles komen denk ik dan maar) vond het ook erg vroeg ja! hopelijk is het een voorbode van roze...