Tralalallalala...wacht nog steeds op rode duivels, hihihi Ok ok , liever niet, maar durf nog niet te testen aangezien die woensdag negatief was..... Maar ja, nog geen ongi is ook wel een keer leuk!! Dus nog ff spannend. moest het ff kwijt
Wat spannend zeg! Maar woensdag is natuurlijk al wel 2 dagen geleden. Wanneer ben je van plan anders een test te gaan doen? Succes! Ik duim voor jullie!!
Vanmorgen weer getest....en wederom hagelwit......net als de rest, hihihi Dus nog niet ongesteld, maar ook geen positieve test. Nog wel zere borsten, maar dat heb ik iedere keer gehad vanaf mijn eisprong tot aan menstruatie. Dus nog even geduld denk ik maar......pffff
@ Snelley: ik ben maandag ongesteld geworden, dus op naar de volgende ronde! Las op een ander topic dat we Assepoester voorzichtig mogen feliciteren!!! Dus bij deze meid: Gefeliciteerd en geniet ervan!!! En Twinny houdt ons nog ff in spanning, wantik las dat zij nog niet ongi was geworden, maar ik weet niet of ze al getest heeft... Spannende tijden dus, hihi Iedereen weer toi toi toi.... Ik ga zaterdag lekker een weekje weg met mijn lieffie, dus ben er ff weg van.......ff de boel de boel en heerlijk samen genieten!! doei doei liefs xx