Weet het even niet meer...

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door aukje86, 12 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. aukje86

aukje86 Actief lid

6 jan 2009
    366
    1
    0
    Jongerenwerkster
    Zuid Holland
    #1 aukje86, 12 apr 2011
    Laatst bewerkt: 12 apr 2011
    Sinds december ben ik pil af en proberen we zwanger te raken van ons derde kindje. Bij de vorige twee keren was ik de eerste ronde zwanger. Best uitzonderlijk, dat besef ik. Nu zijn we dus al een poosje bezig, heb een regelmatige cyclus, leer voor het eerst mijn lijf kennen zonder pil. Aangezien de andere keren ik meteen zwanger was, kende ik dat nog niet. Maarrr... Ik heb zo'n vaag gevoel dat het niet helemaal klopt, of mijn lichaam houdt zichzelf voor de gek. De aflopen weken heb ik namelijk 'last' van een aantal dingen. Mijn borsten zijn heel gevoelig, elke keer een gevoel wat vanuit mijn borsten richting mijn tepels gaat. Beetje stuwing zeg maar. Ik pas mijn ringen niet meer omdat mijn vingers dikker zijn geworden, ben ook verder wat dikker geworden bij mijn buik (niet perse onderbuik), ik moet vaker plassen...heb regelmatig zo'n vaag gevoel in m'n onderbuik... Maar vooral mijn borsten maken me aan het denken. Hoewel ik ongesteld word en de testen steeds negatief aangeven, behalve de ovulatie testen, vind ik het toch raar... Had de laatste keer ook voor het eerst sinds ik ongesteld ben geworden geen hoofdpijn, en bloedde ik langer, gewoon anders en vaag...

Een heel verhaal, maar hoop dat iemand hier een gedachte over heeft....

2. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

22 feb 2011
    4.230
    28
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Mischien toch het ontpillen? Omdat je de eerste twee keer meteen zwanger was ken je dat gevoel misschien niet? Ze zeggen dat het hetzelfde kan voelen als een zwangerschap.. Ik ben zelf in septemer gestopt en ook wat aangekomen. Ik merk dat ik sinds ik gestopt ben op sommige momenten ontzettende steken in mijn borsten heb die ik voorheen niet had.. Dat plassen komt me ook bekend voor...

Tis wat dat vrouwenlichaam :p

3. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Welkom in de nare wereld van ontpillen, onzekerheid en vage kwaaltjes (iedere maand anders). Heel herkenbaar, niemand kan je hier antwoord op geven al helpt je onzekerheid neertypen vaak wel. Hopelijk ben je weer snel zwanger meis!

4. twinny2002

twinny2002 Fanatiek lid

27 feb 2011
    1.694
    0
    0
    -
    snap dat je het even kwijt moest.. het zou indd van het ontpillen kunnen komen, mjha ieder lichaam reageert natuurlijk anders, hoop dat je snel een positieve test heb hoor!

Deel Deze Pagina