heb je altijd vlak voor je ei sprong afscheiding(wittig) of hoef dat niet altijd. als je nog geen afscheiding heb komt dan je ei er nog niet aan dan of kan je daar niet van uit gaan. ik hoop op een goed antwoord liefs esther
Als het goed is het je voor en tijdens je eisprong doorzichtige afscheiding (als het eiwit uit een rauw ei). Volgens mij is het niet bij iedereen even duidelijk en moet je je eigen lichaam wat dat betreft leren kennen.
Ik heb nooit echt last van afscheiding . Dus ik kan daar niks aan aflezen. Dus het hoeft niet altijd. groetjes kit
hmmm beetje jammer toen ik aan de pil was heb ik het eigenlijk nooit echt zo goed opgemerkt. bij me vorige ongi(was ik een maand van de pil af) had ik wel last van afscheiding en kwam 2 weken later de duivels. maar ik weet niet of het deze maand dan ook zo zal zijn dat ik last van afscheiding krijg. nou thanx meiden en ik wacht het gewoon weer af liefs esther
Tijdens het slikken van de pil krijg je het ook niet Je bent dan niet vruchtbaar, dus ook geen vruchtbare afscheiding.. die heb je namelijk om de zaadjes makkelijker te vervoeren zeg maar De 1 heeft het heel veel (ik hihihi het loopt er gewoon uit) en sommige hebben het heel weinig en kunnen het eigenlijk alleen inwendig voelen.
hm inwendig? vertel. heb wel ovuluatie testen besteld op de site. ik dacht als ik last krijg van die afscheiding ga ik testen dan weet ik of het iest met elkaar te maken heb maar bedankt natas dus het klopte dat ik tijden mijn pil er niks van gemerkt heb. ik word hier steeds wijzer hihi xxx esther
met je vinger in je schede en wat wiebelen, dan komt er als het goed is wat mee.. als je vruchtbaar bent.
je bedoeld wat witachtige afscheiding. ik heb mijn banner op 28 dagen gezet maar ik was na mijn laaste pil bloeding na 45 dagen ongi geworden. nu nu 2 dagen voor mijn eisprong(als het 28 dagen zou zijn) wat het wel niet zou zijn heb ik nog heeelemaal geen afscheiding. dus het zal wel niet in aantocht zijn we wachten het nog even af
aha zo wacht even even een rauw ei doorbreken. ......................................................... hm oo ja (hihi) nee hoor grapje weet wat je bedoeld,. nou ik ben benieuwd wanneer ik dat ga krijgen. liefs esther
Hoi, Ik kan eigenlijk precies zeggen wanneer ik vruchtbaar ben het valt me in die periode heel erg op!Meestal heb ik het een 3 tal dagen voor mijn eisprong! Groetjes Heidi
Dus als ik het goed begrijp krijg je dat eiwit-achtige als je je eisprong hebt? Dan heb ik dat donderdag gehad
Dan heb ik een vraagje??? Hoe lang blijf je die afscheiding houden dan. Ik moet over 3 dagen ongi worden en ben normaal rond deze tijd erg droog(klinkt dat he)Maar deze keer niet heb doorzichtige afscheiding. Misschien wel een goed teken Groetjes Lover
De afscheiding waar wij het over hebben gaat gepaard met de eisprong. Een paar dagen ervoor en 1tje ofzo erna. Ik weet wel dat ik vlak voor ik ongi word, weer nattige, doorzichtige afscheiding heb. Geen idee wat het bij jou betekend.