Jeetje! gefeliciteerd! Dit had niemand verwacht maar dat maakt het alleen maar mooier! GEFELICITEERD!!!!
Lieve Mounia, Ik las even snel bij en zag ineens jouw banner, ben verder gaan kijken en zag hier je topic!! Wow!!!!!!!! Wat een wonder en wat ontzettend gaaf! Ik ben echt heel blij voor jullie.. Liefs, Appie (ook pleegmama )
JOEEHOEEE gefeliciteerd!! Wat een wonder, ennuh als dat geen positieve test is....dan vreet ik mijn schoenen op (ja mijn shabbies nog wel haha) Geniet ervan meis, laat het maar doordringen het is echt zo.... Je bent zwanger van een wondertje!!!
O meiden wat een lieve woorden allemaal! Ik geniet er echt van hihi Ik ben al de hele dag aan het lachen en huilen. Mijn man functioneert ook totaal niet meer nu op het werk haha
mounia! ik val van mijn stoel! alweer zon wonder! huil wat FANTASTISCH! wat een wonder, ik ben zo blij voor jullie ongelooflijk. geweldig! en ik duimmmm dat alles zo mooi en geweldig blijft als het nu voelt. knuf! (PS vertel je geheim! )
Jij bewijst maar weer dat wonderen echt bestaan! mounia en hubbie, wat een fantastisch begin van 2010...Gefeliciteerd! Liefs beehappy
o meissie wonderen bestaan zeker nog steeds onwijs gefeliciteerd en geniet er van hoor.. enne meis die test die is echt hartstikke positief feller ken niet hoor geniet erecht van meis want jij hebt dit echt dubbel zo hard verdient...
Ik kreeg echt kippenvel toen ik hier jouw naam plotseling zag staan en nu zit ik gewoon te janken (ben ook zo gevoelige hormonenmuts ..) Wat een supernieuws en wat een wonder!!! Echt super en van harte gefeliciteerd. Kruip op je roze wolk en geniet met volle teugen van dit prachtige wonder! Liefs trees
Nogmaals, super gefeliciteerd Mounia! Echt helemaal geweldig dat dit jullie mag overkomen. Geniet ervan!
Kippenvel toen ik dit las... ik heb je naam nog gezien in de NODlijst in december 2007... en dan nu eindelijk!! Wauw... wat een droom!! Het is je vreselijk gegund... Gefeliciteerd!!
Mounia, wat een wonder! Van harte gefeliciteerd, het is jullie zo gegund! Heel veel plezier op die roze wolk, ookal is het zo spannend allemaal! (ik had bij beide zwangerschappen ook veel krampen in het begin). Liefs Snoozie