Dank jullie wel schatten! Het is nog steeds heel moeilijk te geloven, ik heb het ZH vandaag gemaild, en ik mag op echo komen!!!! Ik was bang dat het niet zou kunnen omdat ik spontaan zwanger ben geworden, maar gelukkig ik mag komen. Ik weet nog geen datum, ze willen eerst weten de dag van de laatste menstruatie (ik heb dat meteen teruggemaild) en dan hoor ik een datum. Ow ik kan niet wachten, ik hoop dat alles goed is! Liefs Mounia
Jaaaaaaaaaa ik ben zo blij voor jullie supernieuws. Nu op na een mooie goeie echo en ik zei het toch het gaat goed komen
Mounia! Meid! wat lees ik nou!!!!!!!!!! Echt, de wonderen zijn zeker niet de wereld uit, je ziet 't! Meid, wat ben ik blij voor je! Een hele dikke proficiat en een knuffel voor je! Veel liefs
Op naar je echo meid! Lief dat ze hem toch voor je willen maken. Moet zeggen dat ze dat volgens mij in dit soort gevalletjes maar al te graag doen
@Mounia: wat geweldig meid!! van harte gefeliciteerd!! Geniet ervan. @mamavanbatuhan: ik heb je een PB gestuurd .
Lieve meiden, Hier veel stress !!! Ik heb negatief getest vannochtend, dus huilend het ziekenhuis gebeld. Ik ga zo een bloedtest doen (half 12). Het ZH zei dat alles kan, ik moet eerst de bloedtest afwachten, Verder verlies ik geen bloed.Dus meiden willen jullie duimen????, ik zit de hele ochtend al te huilen ben nog nooit zo bang geweest! Ik snap er niks meer van dit wondertje MAG niet misgaan!Ik voel me zo onzeker.
Hey lieve schat, Ik heb je al heel veel gesproken. Maar hier nog een keer, ik hoop ZO dat het goed verloopt, dat alles goed is, dat de hcg gewoon te weinig was voor die test, dat je gewoon VET zwanger bent, dat alles goed gaat enz enz ik kan zo doorblijven gaan. Je weet het ik leef/voel heel erg met je mee zal ook vol stress onzekerheid afwachten op de uitslag. Dit hebben jullie zo verdient...
Ik hoop dat Mounia niet ''boos'' zal worden op dit berichtje van mij. Maar ik wil jullie graag laten weten wat voor schat ze is, hoe veel ze aan jullie denkt. Ze was vanochtend om half 6 wakker en heeft toen getest. Vanaf die tijd zei ik zet het op zwpagina kijken wat ze zeggen. Nee zei ze; want er zitten zoveel meiden in het zelfde schuitje. Die hebben allemaal dankzij mij weer hoop. Ik kan ze niet teleurstellen. Ik wil niet dat de moed wegzakt bij hun. Ik wil al die andere meiden die zo blij zijn met mij niet teleurstellen. Dit vond ik zo lief van haar de tranen staan weer in mijn ogen als ik denk hoe zij dit vertelde. Lieve schat het is je zo vreselijk gegund! Kon ik maar iets anders voor je doen dan steeds die rot tranen te laten. Jij bent zo bijzonder! In al mijn moeilijke/leuke tijden was jij bij me. Ik weet hoe zielsgelukkig je was na de positieve test. En ik wil dat dit zo blijft. Dat je alleen nog maar tranen laat van geluk!
Jeetje, wat een vreselijk bericht.Ik vind het heel erg voor je Mounia.Ik hoop dat die test gewoon niet klopte.Ik ga keihard voor je duimen en steek een kaarsje voor je aan.