Hoe donkerder hoe beter?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door mamavansje, 17 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavansje

    17 jan 2011
    77
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben benieuwd wat jullie aflezen aan de donkerheid van een test. Kon het deze maand weeeeeeeer niet laten en vanochtend knalpositief getest met die van kruidvat2v5 en wel 5 dagen voor NOD. Eerder had ik al een paar keer alleen maar vage lijntjes maar toen gewoon ongesteld geworden...
     
  2. sloppyslayer

    sloppyslayer VIP lid

    10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Nou dat je zwanger bent :)
    heb je een foto van je test?
    Misschien ben je al langer zwanger want een knal test 5dgn voor nod is wel heel vroeg.

    Gefeliciteerd
     
  3. Linn84

    Linn84 Fanatiek lid

    2 nov 2010
    3.489
    1
    38
    Goedemorgen!

    Gefeliciteerd! Een knaltest betekent maar 1 ding :D Zwanger!
    En zoals Sloppy ook al zegt, miss ben je al langer zwanger.

    Weet niet wat je precies onder een knaltest verstaat en hoe de vage lijntjes eruit zagen, maar dit was mijn test 3 dagen voor NOD (kun je vergelijken)
    Bekijk bijlage 138187

    Groetjes!
     
  4. Evira

    Evira Fanatiek lid

    18 feb 2011
    1.533
    0
    0
    Ik denk dat jij tijdens je zwangerschap soort van ongesteld geworden bent, dat hoor je soms. Als je eerst vage lijntjes had en nu een knaltest, denk ik dat het vorige ronde al raak was!

    Misschien tijd voor een ClearBlue met indicator?
     
  5. happymama

    happymama Niet meer actief

    hij word steeds donkerder , maar dat maakt niet uit of t beter is of niet de een heeft wat meer hcg dan de anders dus al ie zo blijft is t ook goed !!!
    gefeliciteerd
    en dat 5 dagen voor nod ...
    wat zijn je symptomen dat je zo vroeg durfde te testen ????
     
  6. mamavansje

    17 jan 2011
    77
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dit is voor mij best donker. Bij mijn dochter teste ik pas na NOD licht positief...

    Ik zit aan de dyclofenac voor mijn endometriose en dat wil ik niet slikken als ik zwanger ben omdat het schadelijk kan zijn voor de vrucht. Afgelopen 2 rondes kon ik zweren dat ik zwanger was, maar nu eigenlijk niet zo veel klachten. Wel pijnlijke (.)(.) en nu tikkeltje misselijk, of beeld ik me dat nu in?:)
     
  7. happymama

    happymama Niet meer actief

    wat waren je symptomen ??? ben benieuwd , wil ook wel zo'n test
     
  8. happymama

    happymama Niet meer actief

    sorry
    heb je al gezegt hahahah ben er niet bij hoor
     
  9. mamavansje

    17 jan 2011
    77
    0
    0
    NULL
    NULL
    Happymama ik hoop dat je ook snel een positieve test hebt! EN dat het een plakkertje is in mijn buik want de teleurstelling is groot als ik toch ongesteld zou worden. Ik denk dat ik morgen weer ga testen om te kijken of het donkerder word. Heb me vandaag echt moeilijk ingehouden...
     
  10. Pinjo

    Pinjo Bekend lid

    5 jan 2008
    672
    0
    16
    Testen worden donkerder als je langer zwanger bent, maar de donkerte zelf zegt niks hoor. Het duurt bij mij altijd heel lang voordat ik echt donkere testen krijg en heb rond NOD altijd lichte streepjes gehad (een beetje zoals die van jou, maar ook wel eens lichter gehad). Hoe dan ook: bij mij blijven testen omowit als ik niet zwanger ben en lichte streepjes betekenen dat ik zwanger ben. Beide zwangerschappen zijn tot nu toe ook goed verlopen. De donkerte van het streepje zei bij mij dus niks.
     
  11. mamavansje

    17 jan 2011
    77
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou kon het dus toch niet laten! Hier 4 dagen voor NOD...
     
  12. lautjuhhh

    lautjuhhh Niet meer actief

    Jij bent zeker te weten zwanger gefeliciteerd :D
     
  13. Pinjo

    Pinjo Bekend lid

    5 jan 2008
    672
    0
    16
    Overduidelijk toch! Gefeliciteerd!!!
     
  14. mamavansje

    17 jan 2011
    77
    0
    0
    NULL
    NULL
    THNX! Ik kan het zelf bijna niet geloven. Ben benieuwd naar anderen met soortgelijke testen voor NOD. Wie heeft foto's???
     
  15. Ikhebjelief

    Ikhebjelief Fanatiek lid

    1 apr 2010
    2.044
    0
    0
    Wat een gave test zeg!! Gefeliciteerd!!!!! geniet ervan!
     

Deel Deze Pagina