Vlak voor ongesteldheid positieve ovulatietest

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Stroopwafel, 6 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rica

    Rica VIP lid

    16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    welke zwangerschaps test heb je gedaan dan???
    ik vind het altijd wel vreemd zo voor nod, bij veel betekent het toch iets maargoed hoeveel ronde's is dit? ik bedoel heb je regelmatige cyclussen?
     
  2. Miki

    Miki Lid

    5 jun 2010
    7
    0
    0
    NULL
    Westen :)
    Clearblue met een plusje...

    Ronde weet ik niet meer. Al 6 jaar bezig, soms kort spontaan zwanger, inmiddels alle behandelingen al gehad. Nu op aanraden van een arts in Dusseldorf krijg ik deze ronde voor het eerst een hormoon na mijn ei erbij. Wellicht dat het daardoor komt. Ook al zit daar geen LH of HCG in...

    Enfin, ik reken er maar niet op. :)
     
  3. Miki

    Miki Lid

    5 jun 2010
    7
    0
    0
    NULL
    Westen :)
    Update, de Clearblue zwangerschapstesten worden ietsie dikker, gister een penstreep zelfs. Ook nog niet ongi, dus nu 1 dag overtijd, maar ik ben echt niet gerust op de uberlichte testen.

    Wel heb ik een relevante aanvulling voor ons allemaal, van mijn arts:
    "Als de LH test pos is dan zou ik adviseren een bloedtest op hCG + E2 en Progesteron te doen, want er bestaat een duidelijke kruisreaktie tussen het zwangerschapshormoon hCG en LH."

    Ik wacht daarom op de bloeduitslagen van gister nu. Maar dan weten jullie dat het echt zo is, een verband tussen LH en HCG.
     

Deel Deze Pagina