Vlakke temperatuur

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Ivy1979, 22 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ivy1979

Ivy1979 Bekend lid

29 jan 2012
    749
    0
    0
    Noord-Holland
    Oké ik moet eigenlijk afwachten maar ik was wel benieuwd wat jullie van mijn kaartje vinden. Mijn temp is echt heel constant terwijl hij in de vorige cyclus toch wat hoger zat (37.0) toen ben ik pas laat begonnen met tempen dus dit is de eerste volledige cyclus. Mijn NOD is 26feb, ik heb een korte LF fase. Kun je iets zinnigs over mijn kaartje zeggen of is het afwachten? Voel overigens niet veel.

Oh de witte stippen betekent eigenlijk niet zoveel, slaap was goed maar ben wat moeier de laatste tijd dus eerder naar bed, eerder wakker en dus ook eerder tempen.

2. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    Ik kan er nu niets zinnigs over zeggen. Sorry.;)
    Het is toch lastig obv 1 grafiek wat te zeggen hoor, ik merk zelf dat het wisselt maar er is wel een patroon te zien. Dus toch afwachten maar..

3. Ivy1979

Ivy1979 Bekend lid

29 jan 2012
    749
    0
    0
    Noord-Holland
    Geeft niet, ik ben ook een beetje ongeduldig. Ik wacht wel af. Zondag moet ik ongi worden, of ehh niet.

4. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Mooi vlak kaartje hoor. Op zich kun je niks met een tempkaart. Pas achteraf is het fijn als bevestiging.

5. Ivy1979

Ivy1979 Bekend lid

29 jan 2012
    749
    0
    0
    Noord-Holland
    Ja het is geen himalaya ;).
    Gelukkig kan ik hiermee ook goed mijn eisprong vinden, de ovutesten gaven pas donderdag iets aan en vrijdag ook nog. Die geloofde ik niet meer dus die gebruik ik de volgende rondes alleen maar om te zien of ik in de buurt kom. (alhoewel ik niet denk dat dit nodig is, volgens mij kan ik straks weer de klok gelijk zetten op mijn ongi)

6. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    Hier ook veel dezelfde temperaturen smorgens. Wordt geen spannend kaartje met pieken en dalen op die manier :p Fijn dat je in elk geval ook met de ovutesten je piek hebt kunnen vinden, dan weet je wanneer hij er aan komt en kan je "gerichter" klussen vind ik :)

7. Ivy1979

Ivy1979 Bekend lid

29 jan 2012
    749
    0
    0
    Noord-Holland
    Dat is wel zo, FF gaf pas drie dagen na mijn eisprong aan dat ik hem gehad had. Dat schiet natuurlijk niet op. Wel een goede combi vind ik het want volgens mijn ovu testen was ik vruchtbaar: volgens mijn temp was eea allang geweest.

Het is eigenlijk wel prettig zo'n rustig kaartje, uit het boekje toch? Ik maak me nu dus alleen een beetje zorgen dat de temp niet omhoog gaat.

8. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Hoi Ivy, ik heb vorige week veel zwangere kaartjes bekeken, omdat mijn kaartje nogal afweek. En de meeste kaartjes gingen pas echt vanaf nod omhoog. Dat zegt dus niet zo veel. En een verloskundige heeft tegen mij ooit gezegd dat als er veel fluctuatie is, de kans dat het een zwanger kaartje is, kleiner is dan een rechte.

9. Ivy1979

Ivy1979 Bekend lid

29 jan 2012
    749
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik heb ook wel wat kaartjes bekeken maar wel fijn dat je dit zegt. Mijn NOD is overigens 10 dagen na de eisprong dus ik heb dan nog wel even te gaan. We wachten "rustig" af.

Bedankt!

10. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Dat heb ik ook altijd. Fijn dat je dan snel uitsluitsel hebt he. Meestal was het rond 10-14 dpo. Al was mijn temp afgelopen maand wel echt hoger dan normaal. Er heeft ook wel iets gezeten, maar dan is 12 dpo er uit gekomen. Dat is dan wel weer balen van een nod op 10 dpo. Dan krijg je dat dus wel mee, anders ben je gewoon ongesteld voor je gevoel.

Maar wat ik wou zeggen alles kan. Bij de een is het zo en bij de ander weer zus. Misschien dat het een volgende keer bij mij ook niet eerst hoog is.

11. Ivy1979

Ivy1979 Bekend lid

29 jan 2012
    749
    0
    0
    Noord-Holland
    Ja dat is wel fijn dat het zo snel gaat maar wel balen inderdaad als het dan alsnog fout gaat op dag 12, dat is dan wel zuur. Het jammere is dat ik hier pas achterkwam omdat ik ging temperaturen...in januari, na 1,5 jaar van de pil te zijn. Dus altijd op het verkeerde moment geklust en op late tijdstip van de cyclus is de zin dan een beetje weg ;)

Ik mag nog 4 dagen wachten.

12. Ivy1979

Ivy1979 Bekend lid

29 jan 2012
    749
    0
    0
    Noord-Holland
    Oe wordt spannend, weer met 0,1 omhoog ;)

13. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.828
    4.057
    113
    Hier ook voor mn ei een hele wisselende temp en na mijn ei heel constant (nu al 4 dagen 37.1 terwijl voor ei gemiddeld 36.6)

14. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    Ik zie dat die van jou weer iets omhoog is Ivy, spannend hoor!
    Die van mij blijft saai hetzelfde :p Het enige spannende in mijn kaartje is dat ik 3 dagen verkouden ben geweest en mn temp hoger was, volgens mij had ik anders gewoon een kaarsrechte horizontale lijn haha

15. MM1981

MM1981 Bekend lid

30 dec 2010
    668
    0
    0
    Fingers crossed dat ie mooi hoog blijft! Spannend hoor!

16. Ivy1979

Ivy1979 Bekend lid

29 jan 2012
    749
    0
    0
    Noord-Holland
    en weer een tiende omlaag. Blijft vaag hoor.

@Mieks: haha is het toch nog een spannend lijntje geworden. Ach we moeten er maar blij mee zijn denk ik? Ik denk dat ik met drie rondes de klok erop gelijk kan zetten, dat is dan ook wel fijn.

17. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.828
    4.057
    113
    Hier nu voor de 5e dag dezelfde temperatuur. Heb gisteravond ook nog even de thermometer geprobeerd voor de zekerheid maar hij is niet stuk.

18. Ivy1979

Ivy1979 Bekend lid

29 jan 2012
    749
    0
    0
    Noord-Holland
    @dreames, ja je zou het haast gaan denken.
    Ik heb alleen weinig hoop voor deze cyclus.

19. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    He Ivy, waar komen jouw open bolletjes vandaan, heb je die eerder of later genomen. Want dat kan ook e reden zijn dat hij gister hoger was en nu weer lager.

20. Ivy1979

Ivy1979 Bekend lid

29 jan 2012
    749
    0
    0
    Noord-Holland
    Dat zijn de dagen dat ik veel eerder heb getempt. Ik temp als ik wakker wordt en dat was vandaag dus kwart voor vijf.... eruit omdat ik nodig moest plassen en aangezien mijn man dus altijd zijn wekker zet om zes uur is dit de beste meting (dacht eigenlijk dat het veel later was dan 5 uur...)

Deel Deze Pagina