Vlakke temperatuur

Discussion in 'Temperatuurkaartjes' started by Ivy1979, Feb 22, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ivy1979

Ivy1979 Bekend lid

Jan 29, 2012
    749
    0
    0
    Noord-Holland
    Wat vreemd:ik was vannacht wakker, getempt en ingevuld en net weer gedaan, nu op de normale tijd en ook genoeg slaap gehad dus deze temp gehanteerd. Het bolletje blijft alleen open :(

2. dreames

dreames VIP lid

Dec 9, 2007
    7,828
    4,057
    113
    Hier vandaag een dipje. Ben alweer benieuwd naar de temperatuur morgen. Bij jou is het mooi omhoog gegaan ziet er hoopvol uit.

3. Babke

Babke VIP lid

Oct 24, 2011
    5,895
    4
    0
    Roosendaal
    Is je tijd wel aangepast? Die blijft bij mij dan soms verkeerd staan of ik vul de temp op ander tijdstip in. Bijv de temp van zes uur zet ik er om acht uur in. Als ik dan niet oplet noteert ff het als acht uur, dus met een bolletje.
    Als ik jou was zou ik je eerste tijd standaard maken en voortaan de wekker zetter. Is iets nauwkeuriger en geeft een beter beeld. Maar je kaartje ziet er mooi uit

4. mieks

mieks Fanatiek lid

Jun 11, 2010
    3,119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    Ivy, ik hoop idd niet dat die veranderingen in tijden invloed hebben op je temp. Hij ziet er mooi uit, weer omhoog gegaan zelfs zie ik :D Wanneer ga je testen?

Hier zit eitje er aan te komen. Morgen zal mn temp wel omhoog gaan verwacht ik :)

5. Ivy1979

Ivy1979 Bekend lid

Jan 29, 2012
    749
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik had de tijd aangepast maar dat helpt niet. Wel heb ik hem nu default gezet. Het enige is dat ik dus niet later maar eerder wakker wordt.

Vandaag zou ik ongi moeten worden. Heb er net een vroegtest van baby op shop tegenaan gegooid maar zie niets. Het is wel zo dat het vandaag 10 DPO is voor mij dus misschien iets te vroeg? Nou ja ik wacht mijn. Ongi wel af.

@ mieks, spannend voor je, altijd fijn als je je ei kunt spotten, nu hopen dat er ook wat mee gedaan wordt:cool:

6. Babke

Babke VIP lid

Oct 24, 2011
    5,895
    4
    0
    Roosendaal
    Ivy ik word ook altijd 10 dpo ongesteld. Ik testte daarom met de predictor early. Normaal omo wit en nu binnen halve minuut een zichtbaar streepje. Helaas is het mis gegaan, maar het was voor mij een teken dat dit een gevoeligere test is dan bijv kruidvat. Als het bij mij weer een keer voorkomt, test ik oP 11 dpo met die test en op 14 dpo met clearblue of kruidvat. Succes met duimen draaien! Maar ik wist het zeker hoor. Altijd op 10 dpo het eerste bloed en op 11 dpo nog niets. En ik was er nu minder mee bezig dan andere maanden dus ik heb het niet psychisch uitgesteld ofzo.

7. mieks

mieks Fanatiek lid

Jun 11, 2010
    3,119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    Jammer van de witte test Ivy, maar geen bloed geeft nog steeds moed zeggen ze dan he ;) Je temp is nog steeds mooi hoog.

Die van mij is ook de hoogte ingeschoten dus my egg has left the building hihi :D Nu maar weer wachten.

8. dreames

dreames VIP lid

Dec 9, 2007
    7,828
    4,057
    113
    Ik hoop dat de vlakke temperatuur voor jou beter nieuws brengt dan voor mij. Ik ben helaas vandaag ongi geworden.

9. Ivy1979

Ivy1979 Bekend lid

Jan 29, 2012
    749
    0
    0
    Noord-Holland
    Wat jammer dreames. Hopelijk volgende ronde meer geluk. Ik dacht vanmiddag dat de ongi eraan kwam maar er is nog niets. (de krampen waren van mijn darmen geloof ik:))

Nog even afwachten, ben benieuwd wat mijn temp is morgen.

10. Ivy1979

Ivy1979 Bekend lid

Jan 29, 2012
    749
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik ben bang dat de ongi eraaan komt. Mijn temperatuur is vandaag enorm gezakt helaas.

11. Ivy1979

Ivy1979 Bekend lid

Jan 29, 2012
    749
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik heb trouwens voor de grap net nog even gekeken wat m'n temp was en die is nu gelijk aan mijn basistemp voor ei. Ik lig nog steeds in bed, kan dit zon verschil maken als je wakker bent?

12. mieks

mieks Fanatiek lid

Jun 11, 2010
    3,119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    @ Ivy, ik zie dat je ongi is gekomen, balen meid! :(

13. Ivy1979

Ivy1979 Bekend lid

Jan 29, 2012
    749
    0
    0
    Noord-Holland
    helaas wel ja. Hopelijk de volgende ronde meer geluk.
    Het is wel apart dat mijn temp nog best hoger is dan in de vorige ronde maar verschil met deze ronde is dat ik gisteren echt enorme rugpijn had, dit gepaard ging (bleek later) met een enorme hoeveelheid ongibloed (voor mijn doen) wat nu weer helemaal weg is. Eigenlijk ben ik er wel blij mee, kreeg al visioenen dat er iets niet goed was dat ik zo weinig vloeide.

Zit jij inmiddels op het wachtbankje? (edit: ja dus! Ik duim voor je!)

14. Babke

Babke VIP lid

Oct 24, 2011
    5,895
    4
    0
    Roosendaal
    Hoi Ivy, bij mij was afgelopen ronde mijn temp ook hoger dan anders en zo ben ik de cyclus ook begonnen. Bij mij kwam dat omdat er een bevrucht eitje was dat niet goed genesteld is. Dat weet je bij jou neit zeker, maar zou een verklaring kunnen zijn.
    Ik had ook meer last van mijn rug tijdens de ongesteldheid, ook toen ik het normaal niet meer had. En heftiger ongesteld dan anders, het blijft gissen natuurlijk.

15. mieks

mieks Fanatiek lid

Jun 11, 2010
    3,119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    @ Ivy, Ik zag idd dat je temp nog wat hoog is. Misschien verkouden of dergelijk? Daar kan ie ook hoger van zijn, zie mijn mooie verhoging maar voor mijn ei (3 dagen lang :p). Rugpijn is nooit fijn, gelukkig heb je er dan nu geen last meer van. Op naar een nieuwe ronde met meer geluk! :)
    Hier inderdaad weer op het wachtbankje. Ben benieuwd, maar ik probeer er maar niet te veel aan te denken..

@ Babke, vervelend he, al die onzekerheid!

16. Ivy1979

Ivy1979 Bekend lid

Jan 29, 2012
    749
    0
    0
    Noord-Holland
    @babke, ik moet zeggen dat ik hier zelf ook aan dacht maar zeker weten doe ik het niet. Ik zou het op zich wel fijn vinden want dat zou wel betekenen dat dat gedeelte (zwemmers en ei komen samen) wel werkt:D

@mieks, nee hoor, zo gezond als maar kan haha. Nee het was zeker niet fijn. Ik ben eerder naar huis gegaan, kon gewoon niet op mijn stoel zitten! Paracetamolletje genomen, uurtje vlak gelegen en daarna bij naar het wc gaan de stortvloed (zo noem ik het maar, zo erg was het niet maar voor mijn doen wel, bovendien zat er daarna niks meer op het verbandje dus dit was er in ene uitgekomen, sorry voor de beschrijving)
    Spannend voor je.

Share This Page