Hoi meiden, Ik ben bijna 23wk zwanger en ons moppie ligt met haar beentjes naar beneden. Ze is de afgelopen dagen echt ongelofelijk druk en ik heb aardig wat trappen gehad onderin mijn buik. Nu heb ik sinds vanmorgen een vervelend gevoel in mijn buik. Beetje zeurend maar genoeg aanwezig om er wel last van te hebben. Kan het zijn dat de kleine me daar 'beurs' geschopt heeft? Ik hoor graag jullie ervaringen! Xx
Hmm zegt mij niets..maar alles kan natuurlijk. Zou je niet gewoon de groei van je baarmoeder voelen? Denk dat je beebje nu nog te klein is om je pijn te doen namelijk. Wat ik wel voelde rond die tijd was pijnscheuten op mijn blaas als het daar tegenaan trapte. Ook had ik een zeurend menstruatiegevoel, drukkend rond die tijd, heb toen ook nog extra bij verlos en huisarts gezeten omdat ik het niet vertrouwde. Was volgens hen , omdat blaasontsteking uitgesloten was en ik geen afscheiding had, de groei van de baarmoeder die ik voelde. Heb nu pas een beurs/blauwe plekken gevoel ter hoogte van waar het kontje ligt. Beeb is al een paar weken ingedaald en ligt vast. Is ook al een stuk groter dan jouw termijn. Daarbij loopt het 4 weken voor op groei..