Ingevroren BV van bijna 4 mnd oud nog te gebruiken?

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door Inge88, 2 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Inge88

Inge88 Fanatiek lid

22 mrt 2011
    2.264
    0
    0
    Ik dacht dat ik door mijn voorraad BV heen was. Tot ik net onder de diepvries pizza's (die mijn vriend er dus gewoon bovenop gelegd heeft ;)) 4 ijsblokzakjes BV tegen kom! Nog behoorlijk wat dus. Kan ik dit nog gebruiken?? Het heeft in de diepvries gelegen die gaat tot circa -17 graden

2. Eefie2

Eefie2 Bekend lid

17 jul 2012
    804
    0
    0
    Ik meen dat je het tot zes maanden kunt gebruiken (bij min17 of min 18)

3. Monkey82

Monkey82 Actief lid

9 aug 2013
    464
    0
    16
    Ja het is idd niet bedorven oid maar als ik het goed begrijp is het gekolfde melk van toen je dochter net geboren was? Dan is de samenstelling wel heel anders dan de melk die je nu voor haar aanmaakt.

Is niet perse slecht ofzo maar kan me wel voorstellen dat het miss wat lichter verteerbaar is en dat ze er dan meer van wil drinken om verzadigd te zijn.

4. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Volgens kun je dat gewoon geven, dan drinkt ze er toch wat meer van? Wou dat ik dat vond! ;)

5. Inge88

Inge88 Fanatiek lid

22 mrt 2011
    2.264
    0
    0
    Monkey: ja dat is idd logisch! Maar ik zou het als aanvulling gebruiken. Ze krijgt nu volledig KV maar heeft zelfs aan de forte voeding vaak niet genoeg aan het maximale aantal schepjes. Nu kan ik met de BV wat bij geven tussendoor!

Aquilegia: ja dat was een leuke vondst haha! Dacht echt dat alles op was vandaar..

6. Patrijs1981

Patrijs1981 Fanatiek lid

22 dec 2011
    2.011
    1
    36
    Draagdoekconsulent
    Woerden
    Ja hoor kun je prima gebruiken!

Deel Deze Pagina