Mijn dochter is 1,5 en heeft inmiddels dit sneue bosje vlas haar. Ik twijfel nu wat ik ermee zal doen. Toch een keertje naar de kapper? Er hangt ook zo'n vlassig plukje in haar nek en op de kruin zijn de haartjes nog kort. Speldjes laat ze bijna niet zitten.
Hier hetzelfde, je kan er niks mee doen, speldjes blijven niet zitten. Mijn dochter heeft haar haartjes al wel flink lang voor de ogen hangen, dus toch maar een pony geknipt. Staat nog leuk ook.... Ik hoor wel eens dat haartjes knippen kan zorgen dat het wat dikker wordt, maar of dat echt zo is..... Ik hoop het en dan zullen wij de kapper flink gaan sponsoren Sorry geen echte tips voor je eigenlijk...... Alleen dat ik weet waar je tegenaan loopt....
als ze die speldjes nu ook eens lieten zitten. Maar haar haartjes zijn zo glad dat alles er vanzelf uit valt haha. Net een piepkuikentje als ze 's morgens uit bed komt. Ook als ik haar muts af doe als we thuis komen dan staat het helemaal rechtop. Misschien toch maar eens naar de kapper. Als ze er maar geen jongenskapsel van maken :/
Mijn dochter noemde zichzelf zo toen ze haar naam nog niet kon zeggen Idd haren zijn elke keer statisch als was als we buiten geweest zijn, zeker nu met de kou. Hier heeft ze nu gewoon een pony zodat het niet inde ogen komt. Verder niks gedaan, was me veeeeel te duur!
Hier heb ik dat probleem niet, mijn zoontje is gezegend met een flinke bos Hij is zelfs al 3 keer geknipt. Ik moet zeggen dat hij als bab ook van dat vlashaar had, dat echte babyhaar. Ik kreeg de indruk dat het dikker en stugger is geworden na zijn 1e knipbeurt, volgens mij halen ze dan de babyhaartjes een beetje weg. Wellicht het proberen waard? Of anders eens informeren bij een kapper met veel ervaring daarin!
Ik heb dat probleem ook, maar ik heb een zoontje.. Ik ben zo jaloers op de mooie jongenskoppies overal om me heen en D. heeft van dat fijne haar waar nog totaal geen model in zit en het groeit voor geen meter!
@mamavanmimi, same here. Al lijkt haar naam totaal niet op Mimi. Toch noemt ze zichzelf zo :0) Zal het in verband staan met de haren? @Yossie, mijn zoon had het ook tot 1 jaar. Nu een hele flinke bos blonde haren haha. Met een jongetje ga je alleen wat sneller naar de kapper denk ik. Vandaar dat ik even navraag doe. @Sunlover, mijn zoon had het ook hoor. Maar die is nu met 3.5 jaar gezegend met een hele flinke bos. Wel fijn haar, maar super veel.
hier ook nog vlas haar.ik laat het wel geregelt knippen alleen de puntjes en zie dat het er toch van op knap.maar al zou ik steeds een flink bedrag moeten betalen zou ik het messchien niet echt zo vaak doen.nu doet een vriendin het of ik zelf.tot nu toe laat ze staartjes en speltjes zitten
Dat is hebben dus, ik durf niet zelf te knippen omdat ze zo beweeglijk is. Maar 22 euro betalen om die haartjes te knippen gaat me echt te ver hoor Zelfs nu voor de pony moet ik al 9 euro betalen....... Dan maar vlashaar
Heb je al een staartje geprobeerd? Of 2 staartjes? Mijn dochtertje van 15 mnd heeft ook van die vlasharen. Moeilijk om iets leuks mee te doen omdat ze alles eruit trekt.
kun je het ook niet een beetje knippen als ze slaapt? Ik zou er gewoon een stuk afknippen. Echt een model kun je nu toch nog niet knippen. Hier juist heel veel en dik haar, maar nog net te kort voor staartjes jammer genoeg, knipjes wil wel, maar die durf ik niet te laten zitten omdat ze nog zo veel op haar rug ligt. View attachment 315295 View attachment 315296
jeetje wat een bedrag dat ze dat durven te vragen. het voordeel van hier is dat ik kapster ben geweest en me vriendin is kapster.toen ik een tijdje geleden voor het eerst zelf bij dr deed had ik dr voor de tv gezet met bumba aan en dat gin gbest goed oke moet alle kanten opdraaien soms maar was te doen en het voordeel is er hoef niet niet echt een model in.
Ik had zelf als kind vroeger vlashaar. speldjes vielen eruit. de kapper heeft mijn moeder aangraden het zo kort mogelijk te houden. ik had altijd een kort bobje met een pony. Dit lijkt geholpen te hebben. Nu is mijn haar nog wel dun (want blond) maar het heeft wel volume en ziet er alles behalve vlasserig uit. Misschien dat de tip ook voor jullie helpt?
Is het haar bij jullie ook zo enorm statisch? Wat een ellende hier. Vanmorgen een oude fles haarlotion uit denkast getrokken. Het leek wel iets te helpen. Mijn dochter heeft ook nog eens behoorlijke flaporen, dus staartjes vind ik geen optie... Pfff, t ziet er soms echt niet uit... Snik
Mijn schoonzusje is kapster, en iedere 5 weken wordt Twan dus ook onder handen genomen! Hij wordt vaker geknipt dan ik Maar hij heeft inderdaad een flinke bos haar. Of dat komt van het vele knippen weet ik niet.