hapjes buiten de koelkast

Discussion in 'De lounge' started by Sweetlakecity, Jun 25, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

Hoi iemand die leuke hapjes weet die buiten de koelkast bewaard kunnen worden.
    Mijn dochter heeft zomerfeest tegen de avond aan. En om 12.45 willen ze de hapjes al hebben die niet in de koelkast bewaard kunnen worden.

Ik zag op de intekenlijst al staan:
    appelflappen
    cupcakes

Maar ik zoek iets creatief.
    Thema is zomercarnaval.

2. knap

knap Niet meer actief

bijna niks denk ik zo lang. komkommer misschien. augurk maar heb het het liefst van uit de koeling. het is niet te warm nu maar toch idd het niet aan te raden.

3. Shopaholicnl

Shopaholicnl Fanatiek lid

Mar 3, 2013
    2,775
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Een ijsbekertje van koek met een spekbol of cakeje er in met parasolletje er op
    Frietzakjes vouwen en komkommerfriet maken

4. Shopaholicnl

Shopaholicnl Fanatiek lid

Mar 3, 2013
    2,775
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Doosjes rozijntjes met een papieren zonnetje erop plakken
    Mini sandwiches met houdbaar beleg zoals pindakaas ofzo hoewel brood ook niet lekker meer is na een paar uur...
    Bladerdeeg hapjes? Met kaasvulling ofzo moet dat op zich wel kunnen een paar uurtjes

5. McSusan

McSusan Actief lid

Jan 3, 2011
    298
    0
    0
    NULL
    NULL
    Popcorn?

6. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

suf he, ze willen het verkopen dan.
    Maar ik kan alleen van die domme hapjes bedenken. Ga morgen toch eens uitleg vragen over hun koelkastloze hapjes en dan zo vroeg al aanleveren.

7. Gazy

Gazy Niet meer actief

iets met bladerdeeg?
    banaan nutella bladerdeeg in de oven..
    kijk eens op welke.nl bij eten

8. Linda1984

Linda1984 Niet meer actief

Bladerdeeghapjes met die miniworstjes erin. Plakje bladerdeeg in 4 delen, worstje erop, oprollen en dichtplakken, eigeel erop, oven in. Kun je 's ochtends maken en blijven echt wel de hele dag goed. En altijd een succes...

Of chips met dip; tortillachips in de oven met kaas, lekkere zomerse dip erbij.

9. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Een vierkant ijshoorntje met een bolletje cupcakebeslag in de oven. Hierna een beetje glazuur en van die ijsspikkeltjes erop. Parasolletje erin, heel feestelijk!

Share This Page