ik zou ook mee weggooie. want ik ben er al een keer goed ziek van geweest! dus hier geen 2e keer meer
De datum die erop staat is de uiterste VERKOOPDATUM. Als het er nog goed uitziet en naar vlees ruikt is het gewoon goed hoor. Je moet het alleen wel goed doorbakken.
Als je het in de koelkast tussen 4 en 7 graden hebt gehad en het ziet er goed uit en ruikt nog goed, dan kun je het dacht ik wel gebruiken. Overigens staat op de verpakking van het vlees dat ik van de C1000 heb gehaald: te-gebruiken-tot
ik zou het weggooien maar dat komt omdat ik dit jaar al 3 keer flink ziek ben geweest van eten, ik riskeer niks meer.
ik zou het weggooien, gister hier nog 1.5 kilo kip weggegooit omdat ik idd niet goed op de datum had gelet. Ik ben met vlees altijd wel voorzichtig
Ik zou het ook weg gooien.. Maar ik ben misschien gewoon kneuterig wat dat betreft.. Maar het idee, en zeker met dit warme weer, staat mij niet aan
ik heb afgelopen vrijdag speklapjes gehaald bij de slager en die worden gewoon gebakken vandaag hoor maar bij verpakt vlees vind ik het net weer anders ik zou heel goed ruiken en bij twijfel weggooien
Gehakt van de Jumbo gebruik ik altijd wel direct op de dag van aankoop of het gaat de vriezer in. Ik dat niet bewaren(in de koelkast) tot de tht-datum, dan ruikt het zurig en is het grijs van kleur.
ik gooi altijd vlees weg wat er 1 dag langer ligt. neem dat risico niet. Op houdbare producten ga ik er nog wel is een dag overheen maar neem het risico niet op vers producten voor die paar euro. je kunt er goed ziek van worden als het niet goed is
Als je het goed bakt, kan het prima. Het ligt toch in de koelkast, wat heeft het weer er dan mee te maken? Je ruikt het echt wel hoor als het bedorven is.
Hahah krijg je zon zure klap in je neus waar je de eerst komende minuten niet meer af komt.. verschrikkelijk..
Ik zou het direct weg gooien, maar ik ben misschien iets te voorzichtig met vlees. Als de datum er van vandaag op zou staan zou ik het zelfs nog weggooien..
Supermarkten hebben de verplichting om op alle producten een 'veilige' houdbaarheidsdatum te zetten, een dag waarop ze kunnen garanderen dat het dan in ieder geval nog goed is. Dat betekent dan niet dat het meteen de dag erna verrot is! Dus wat ik al eerder zei: als het niet gek ruikt en het is maar 1 dag overdatum, zie ik geen problemen...
Alles wat hier maar 1 dag over datum is beland in de prullenbak ... En dan heb ik het niet alleen over vlees maar gewoon over alle producten ...