Ons zoontje is 10 dagen en krijgt flesvoeding. Hij is zooo gulzig dat hij zich verslikt en binnen 10 minuten 90 cc op heeft. Hij krijgt nu de voeding uit een avent fles maar ik zit te denken om vandaag een andere fles te kopen speciaal voor gulzige drinkers. Heeft er nog iemand tips voor een goede fles? Groetjes Floortje
Hier hetzelfde probleem!Heb eerst difrax geprobeerd maar die hielp niet.... De dr Brown fles werkt hier het beste,eigenlijk iets te goed want het duurt nu n eeuwigheid helaas.Maar liever te lang zitten met n fles dan dat ze binnen 10min klaar zijn en veel last hebben van krampjes,zoals hier het geval ook was
Ik heb de gewone fles met n level 1 speen.Je hebt ook nog n premature speen volgens mij,hier werkte nr 1 prima.Zelfs nr 2 al geprobeerd omdat het soms echt te langzaam gaat, maar dan verslikt ze zich.
Een dr Brown fles is ideaal voor gulzige kindjes! Heb je er weleens van gehoord? Deze voert lucht af wat in de fles komt, waardoor je kindje niet veel/vaak last heeft van buikkrampjes. Ideaal voor de gulzige kindjes onder ons denk ik. Wat voor flesvoeding geef je en hoeveel als ik vragen mag?
Ik zou ook de Dr. Browns aanraden. En toen mijn dochter iets minder gulzig werd, hebben we er de S-speen van Difrax opgezet (die heeft een iets groter gaatje).
Wij gebruiken ook dr browns. Echt top! Mocht de fase 1 speen nog te snel gaan kun je denk ik wel een prematuurspeen vinden (daar is het gaatje kleiner, moeten ze harder zuigen dus duurt het langer ).