geven jullie speelgoed onder de boom?

Discussion in 'De lounge' started by liesbet77, Dec 20, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. liesbet77

liesbet77 Actief lid

Dec 26, 2009
    333
    0
    0
    bediende
    België
    wat geven jullie de kinderen zoal voor kerst? en elkaar? krijgen ze speelgoed? ik had eerst allemaal "nuttige" dingen zoals sloffen en zo maar mijn man vindt dat helemaal niks, bij hen thuis gaven ze altijd speelgoed.
    nu ben ik gek op cadeautjes geven en dat gezellige uitpakken bij de boom, maar ik wil de kinderen ook niet te veel verwennen ... sint is net geweest en ook de verjaardag van mijn zoon (heeft véél gekregen).
    hoe doen jullie het? wat geven jullie en hoeveel besteden jullie?

2. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Hier voornamelijk speelgoed, maar ook nuttige dingen zoals kleding enzo. Het bedrag zal op zo'n 50 euro uitkomen schat ik.

3. tulip

tulip Niet meer actief

wij doen eigenlijk niet aan kerst qua cadeautjes. We doen sinterklaas. Maar mijn man vind het toch leuk dat er voor ons meisje een pakje onder de boom ligt. Ze is een grote knutselfreak, dus ik ga maar eens een groot knutselpakket samen stellen. (als ik nog iets kan vinden, dat ze nog niet heeft;))

4. fluitekruid

fluitekruid Fanatiek lid

Oct 5, 2011
    1,748
    0
    0
    NULL
    NULL
    nee, wij doen alleen cadeautjes met sinterklaas. met kerst vieren wij de geboorte van kindje Jezus en daar horen geen cadeautjes onder de kerstboom bij. ;) Maar dat is mijn mening... Ik heb ook respect voor mensen die de decembermaand anders invullen. ;)

5. moontje2008

moontje2008 VIP lid

Aug 7, 2008
    9,366
    87
    48
    Female
    Docente Engels
    Achterhoek
    Ze krijgt van mijn ouders de duplo boerderij en van ons wat duplo blokken en de duplo brandweerwagen.. vind het zo leuk om met haar te bouwen en met de duplo dieren te spelen :D

6. Lucia

Lucia VIP lid

Sep 6, 2005
    12,287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    1 pakje is speelgoed (in dit geval een knikkerbaan) en de rest zijn 'nuttige' dingen. Longsleeve en roze oorwarmers. :D
    Zo'n 20 euro samen.
    En voor de oudste van 12 een t-shirt van een bepaalde zanger ;), een kalender van Twilight en een paar maillots die ze zelf gevraagd heeft hihi.

7. Eylem

Eylem Niet meer actief

Wij vieren geen Sinterklaas en dus met kerst wel kadootjes. Mijn dochtertje krijgt dus oa een Nijntje magneetbord, een puzzel en meer van dat soort dingen. Nuttige dingen krijgt ze als ze ze nodig heeft, dat vind ik geen kado´s.

8. Jo79

Jo79 VIP lid

May 6, 2007
    25,065
    3,859
    113
    Hier wel speelgoed, met name doordat we dingen een dag na Sinterklaas met de pakketpost binnenkregen (elektrische kindertandenborstels) en we nog een Sinterklaascadeau waren vergeten in de zak te doen, vandaar dat er dit jaar wat dingen onder de boom zullen liggen, maar dat zijn dan 2 cadeautjes per kind en 1 gezamenlijk cadeau. Ik vind nuttige dingen ook prima hoor, ze hebben voor Sint ook dekbedovertrekjes gehad.

9. Sabrina25

Sabrina25 Fanatiek lid

Sep 1, 2010
    1,368
    0
    0
    geen
    Rotterdam
    Wij hebben 2 cadeautjes onder de boom voor de kleine man.

10. moontje2008

moontje2008 VIP lid

Aug 7, 2008
    9,366
    87
    48
    Female
    Docente Engels
    Achterhoek
    uhm.. 12.. justin bieber :D

11. Lucia

Lucia VIP lid

Sep 6, 2005
    12,287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Jij mag door voor de ijskast! :D

12. moontje2008

moontje2008 VIP lid

Aug 7, 2008
    9,366
    87
    48
    Female
    Docente Engels
    Achterhoek
    mogen ze met 2.5 al een electrische borstel? Eef wil zo'n prinsessen electrische borstel...

13. Dana

Dana Niet meer actief

nee niks onder de kerstboom, dat begrijpt ze nog niet, in plaats daarvan heb ik haar "voor kerst" een armbandje gegeven met haar naam erop. volgend jaar maar kadootjes onder de kerstboom.

14. moederLynn

moederLynn Fanatiek lid

Mar 5, 2009
    2,012
    0
    0
    moederen
    met mijn hoofd in de wolken
    allemaal 1 cadeautje dus ook speelgoed ;)

15. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

Jan 13, 2007
    16,251
    790
    113
    tilburg
    Hier hebben ze veel speelgoed gehad met Sinterklaas en krijgen voor een euro of 25 aan speelgoed onder de boom. Wel leerzame dingen als ik leer lezen etc

16. winniethepoeh

winniethepoeh Niet meer actief

ja, want we doen altijd met kerst lootjes trekken met mijn familie. sinterklaas met schoonfamilie. Anders is het zo'n kadofestijn op 1 avond. Wel met beperkingen... ieder gezin koopt max 1 speelgoed kado. Mag wel meer, maar dan wel kleding, schoenen of boekjes. knutselspullen worden ook wel getolereerd. Maar geen 10 dozen lego. of barbies zeg maar.

17. denise1976

denise1976 Fanatiek lid

Nov 6, 2005
    1,179
    0
    0
    Den Haag
    Hier veel cadeau's met Sinterklaas en straks ook een boel cadeau's onder de boom, kon me niet inhouden, zit veel leerzame speelgoed tussen voor mijn meid ( 3 jr )....ze geniet echt al van de kerst.

18. kikker1

kikker1 Fanatiek lid

Jan 22, 2011
    2,078
    879
    113
    Female
    Wij doen niet aan cadeaus. Had wel zo mijn ideetjes maar ze hebben met Sinterklaas zo belachelijk veel gehad dat ik die ideetjes maar even doorschuif tot een latere gelegenheid. Wilde mijn oudste wat leerzaam speelgoed. Tja, de opleiding tot juf gaat er hier nooit meer uit ;).
    De jongste had waarschijnlijk kleding gehad.

19. MaaikeS

MaaikeS Fanatiek lid

Nov 16, 2010
    1,516
    0
    0
    Zuid Beveland
    Wij hebben niet aan sinterklaas gedaan,
    dus hier worden ze met kerst flink verwend onder de boom :D
    zowel speelgoed, kleeding, als nuttige dingetjes liggen eronder!

20. fafje

fafje Niet meer actief

voor zoon 15 mnd : nieuwe blouse, dikke huissokken met het hoofd van Bert, nieuwe pyjama van Cars, gekke fluit ( heeft net blazen ontdekt), 2 race autootjes, 2 kiekeboe boekjes
    Wil nog 1 speelgoedding halen, wete ngo niet wat

Voor stiefzoon 7 jaar/bijna 8: blouse, boxers vingino, vest, pyjama bukugan ofozites), Ben10 douchegel, educatief spel, doe-spellen boek, leesboek, miniatuur motor om zelf in elkaar te zetten.

voor elkaar niks, wij zijn beid enet jarig geweest, hebben niet aan sinterklaas gedaan..maar wij geven vaker echte grotere cadeaus tussendoor

Share This Page