Lekkere hapjes

Discussion in 'De lounge' started by Vlinder, Dec 21, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

Jul 14, 2009
    2,774
    0
    0
    Hallo allemaal,

Wie heeft er nog wat lekkere ideetjes voor hapjes,deze feestdagen.Ik wil graag eens wat anders maken dan alleen kaas en worst.

Alvast bedankt.

2. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

gebruik de zoekfunctie maar eens. dan vind je zon 80.000 onderwerpen hierover

3. MamaVanGilani

MamaVanGilani Niet meer actief

Jaa en heeele lekkere ertussen!!

4. Que

Que Niet meer actief

gevulde eieren
    zelf gemaakte rundvlees salade met toast of stokbrood

5. bosi333

bosi333 VIP lid

Aug 1, 2006
    37,265
    6,790
    113
    wraps met iets erop

zalm, roomkaas et cetera

6. Bluemoon

Bluemoon Bekend lid

Jan 30, 2011
    571
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bruschetta´s

7. Zus

Zus Fanatiek lid

Jun 25, 2008
    1,081
    0
    0
    Half cherrytomaatje daarboven op een stukje mozzarella en daarboven op een vers blaadje basilicum. Dit aan een cocktailprikker. Is hier altijd een succes. Als je op het bordje waar je ze opzet wat olie en peper doet is het helemaal lekker.

8. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

Jul 14, 2009
    2,774
    0
    0
    Super chick,wat moet ik invullen bij zoeken,want ik vind niks.

9. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

Nov 20, 2010
    3,123
    0
    0
    limburg
    verschillende prikkers met wat je lekker vind en dan pak je een (witte) kool die snij je half door en doet daar silverfolie omheen
    leg em neer met de bolle kant naar boven en dan kun je daar alle prikkers insteken ziet er super leuk uit!

bladerdeeg hapjes bijv een cocktailworstje in bladerdeeg rollen of met gekruid gehakt of met groente en kaas of iets van vis.

amuse lepeltjes met iets wat je lekker vind erop.
    ik doe vaak met beetje rosbief tonijnmayonaise en afgarneren met tuinkers of zo.
    of kip met mango en koriander salsa (kip en mango in heel kleine blokjes snijden beetje koriander heel klein beetje rode peper erdoor en dan op zo'n lepeltje)
    je kan er vanalles op doen wat je lekker vind of zo'n kleine glaasjes vullen met iets lekkers.

tomaatjes vullen met bijv. tonijnsalade.

grote champignons vullen een heel makkelijke manier is grote champignons daar het steeltje uithalen beetje paturain erin klein beetje geraspt kaas erover en dan in de oven.

en zo kan ik nog wel ff doorgaan hihihi

Share This Page