hey dames Jarno krijgt nu afgekolfde melk in een flesje om te oefenen voor als hij strax naar de gastouder gaat. Nu hadden we eerst avent flessen, maar hierbij smeert hij omdat die rand om de speen zo groot is en hij die niet helemaal goed in z`n mondje krijgt. Toen ben ik overgestapt naar een difrax fles, deze kloekt hij naar binnen en smeert heel veel omdat er een ventiel inzit aan de onderkant zodat de lucht uit de fles gaat.. Als ik een gewoon flesje heb met een speen moet hij weer heel hard zuigen.. Ik heb overal een baby speen op dus daar ligt het niet aan.. Welke fles gebruiken jullie en wat zijn jullie ervaringen? Groetjes Danielle
de dr brown fles. ideaal, er zit een los ventiel in, wat de lucht afvoert. mijn zoontje dronk en drinkt er rustig mee. hij is te koop bij prenatal en etos. de bfree fles is hetzelfde principe. groetjes, Miranda
En dat is niet zo`n los ventiel wat ook in de difrax fles zit? Want die werkt hier dus niet zo goed.. Groetjess
nee, bij difrax zit het in de bodem. bij dr brown is het een los onderdeel wat je in de fles doet. http://www.drbrownsbabybottle.com/produ ... tworks.htm
Wij difrax flessen met een S-speentje (nog altijd) en dat is altijd goed gegaan ! Maarja daar heb je niks aan natuurlijk omdat die bij jullie niet werkt !
Haha nee dan kloekt hij zo verschrikkelijk snel de fles naar binnen.. is niet echt handig.. misschien als hij iets ouder is..