Hoi, We krijgen vanmiddag bezoek. En het is hier hartstikke mooi weer, echt zonnig en lekker warm. Nu willen we buiten gaan zitten, maar wat moet ik onze dochter van 3 weken aantrekken? Als we zouden gaan wandelen heeft ze gewoon haar kleertjes aan en vestje en een dekentje en lakentje op zich liggen en een mutsje op. Zou dat te warm zijn met dit weer? En als ik haar buiten de fles wil geven heeft ze haar kleertjes aan, mutsje op en de omslagdoek om. Is dat dan te koud? Het is hier bij ons achter het huis wel echt warm en het waait niet. Ik vind het zo moeilijk. Wat zouden jullie haar aan doen als jullie gaan wandelen nu en als jullie gewoon buiten zitten en de kleine is er even bij wat zouden jullie haar dan aan doen?
belangrijk om haar goed uit de wind te houden. en kijk vooral naar wat je zelf aan hebt, het is inderdaad heerlijk weer als je haar haar gewone kleertjes aandoet, en in een doek bij je hebt liggen is dat prima hoor. een mutsje had dano allang niet meer op met die leeftijd. maar misschien als er een beetje wind staat is het handig. Te warm is ook niet lekker. sowieso niet in de zon! Dano is net ook buiten geweest. had zijn broekje een shirtje en sokjes aan, dat was prima hoor.
Idd wel een dun dekentje toch wel kleding met lange mouwtjes. Het is ook heel moeilijk hoor met die kleintjes, ik voelde altijd in haar nekje of ze niet te warm was.