Nou jeetje zeg wat ik ook doe hoor de hele dag kerstnummers, wordt er nu al gek van! vreselijk vanmorgen therapie gehad heb 3 uur lang foute kerstcd gehoord zit in de auto terug en weer kerst wat een drama ben het nu al zat. wordt flink doorbijten
Haha heb er nog geeneen gehoord, maar kan niet wachten Ben helemaal gek op kerstnummers, morgen maar eens Sky Radio aanzetten
Lekker Q-music opzetten, daar is nu de Top 1000 Dat zijn niet alleen géén kerstnummers, maar ook nummers van vroeger die je niet zo vaak meer hoort, dus des te leuker!
Ooh i love de kerstnummer!!!! Krijg ik zon heerlijk gevoel van.. Helemaal zin om gezellig te doen!! '
sorry, ik kan er ook geen genoeg van krijgen! Ik ben helemaal into de kerst. alleen qua versiering nog niet. De kerstcd zit al weken in de auto, haha
Ik vind het ook echt niet vervelend, wordt er juist erg blij en vrolijk van Kan er geen genoeg van krijgen!
46 misschien (verkeerd gekeken? ) kan nu niet kijken. Heet het christmaschannel en zit ergens tussen de 40 en de 50? Misschien afhankelijk van de abonnement? Is al een paar jaar het geval bij UPC.
ik zet in dec de radio nooit aan. wordt er helemaal chagerinig van op laatst. steeds dezelfde liedjes en de top 100 en 10.000. ik vind al die kerst reclames op tv al vermoeiend genoeg.
hahha heb toevallig net een kerstliedje opstaan. Morgen de boom optuigen dus dan staat de kerstcd weer op hoor. hihihihi