Deze website kreeg ik gisterochtend van het kinderdagverblijf mee. We hadden het over vaste voeding. Een leidster van de groep van mijn zoontje maakt alle voeding zelf. Na een kijkje te hebben genomen, ben ik best enthousiast geworden over alle leuke en lekkere dingen die je voor je kindje kan maken. Ik hoop dat jullie er ook veel plezier van hebben. De Keukenkikker | Verse babyvoeding maak je zelf!
Hoi Belliebel, Wist van de site af, er staan inderdaad erg leuke gerechten op. Leuk dat je het hier even deelt voor de moeders die er nog niet van wisten!
Hihi, zou best kunnen dat die site hier allang bekend was. Maarja, het is mijn eerste kindje en wist dus het bestaan niet van deze site. Vandaar dat ik hem hier even kom neerzetten.
Ken hem al een tijd en ben ook erg voor verse voeding, het is een super leuke site en ze hebben ook een boekje!!! staat ook wel op de site. Ik heb er enorm veel zin in maar moet nog een maandje wachten dan is ze zes maanden en kan ik helemaal los gaan met mijn babycook en de recepten uit verschillende boeken en sites. Leuk he!!!!