Nu hoor ik vaak om mij heen dat mensen hun vlees bij de aldi kopen. Ik heb dat zelf nog nooit gedaan. Doen jullie dat en waarom wel of niet??? Is het fatsoenlijk vlees en wat koop je er wel aan vlees en wat beslist niet?
Hoi hoi, Wij kopen bijna geen vlees van de aldi, behalve de kipfilet/rundersaucijsjes (maken wij balletjes van voor in de soep) en van die kip/krokantschnitzels...verder eigenlijk niet!! Rundergehakt vind ik erg droog bij de Aldi en de rest heb ik eigenlijk nog niet geprobeerd... Oh ja, toch wel, speklappen, maar die vond ik van de plus veel lekkerder!
Ik kocht er inderdaad ook altijd veel vlees. Nu gaan we naar de Lidl en niet meer naar de Aldi. Wat mij betreft is het vlees van de Lidl nog net wat malser, maar daar hebben ze wel wat minder keus. Hoe dan ook vind ik het vlees van de Aldi echt wel een aanrader.
Heel af en toe koop ik er kip-krokant-schnitzels uit de koeling, verder koop ik al het vlees bij de slager. Alleen die kipschitzels omdat mijn man die zo lekker vindt trouwens, hij heeft ze ooit eens bij mijn schoonmoeder gegeten.
Nee, ik koop het nooit. 1x gehakt geprobeerd, maar dat was niet echt lekker. De reden waarom ik het niet koop, is dat ik het er niet mooi uit vind zien. Het ziet er zo machinaal uit en niet netjes schoongemaakt. Misschien is het wel te eten, maar nee, gevoelsmatig koop ik het liever bij de Albert Heijn of Jumbo.
wij kopen best regelmatig vlees bij de Aldi en dat smaakt goed, ik vind juist de groente van de Aldi heel slecht.
NooNooman vindt de speklapjes voor op de barbecue van de Aldi erg lekker, ik lust zelf geen speklapjes dus geen idee. Rundergehakt kopen we er wel vaak. Ik vind het gewoon goed gehakt, maar koop het eerder omdat het zo handig is dat ze het in 500 gram verkopen. Doe ik het even door de helft en dan heb ik weer voor 2 keer nasi of iets dergelijks. Ik rul het dus wel alleen maar, weet dus niet of gedraaide ballen droog zijn. Kip krokant schnitzels kopen we er ook weleens, voor zover je van vlees kan spreken is dat ook goed te eten Verder zijn we geen vleeseters, dus over de rest kan ik niks zeggen.
Gepaneerd/snelklaar vlees van de Aldi is lekker hoor! Zigeunerschnitzels, kipburgers, cordon bleu is echt wel goed. Ander vlees koop ik bij de slager omdat het daar naar mijn mening wat verser en malser is.
wij halen eigenlijk al het vlees bij de aldi..niks op aan te merken. Verse groenten enzo haal ik wel bij de c1000 bijvoorbeeld, vind ik er daar wat verser uit zien. Biefstuk of tartaar haal ik trouwens wel bij de slager, vind ik wel echt lekkerder.
Ik koop wel eens rundergehakt van de aldi, maar dan uit de vriezer en niet de koeling. Die zit in 4 pakjes van 250 gram en dat vind ik handig. En mn man koopt soms drumsticks. Niets mis mee.
Ik vind het vlees bij de Aldie niet lekker uitzien,, enige wat ik daar pak zijn de kip crocant snitzels.
Tot voor kort kocht ik rustig vlees van de Aldi of Lidl............ tot ik eindelijk het straatje met turkse supermarkt, slager en bakkerij hier vond. En daar koop ik niet alleen mooi vlees, het is vers, het is lekker EN het is goedkoop! Goedkoper dan wat ik bij de Aldi haal en gek genoeg voor vlees waar je normaal veel voor betaald. Laatst had ik een hele waslijst vlees, 22 euro en daar kan ik dik twee weken van eten. Met de hoeveelheid dat wij vlees eten (doen dat niet elke dag) is dat rustig 3 weken zelfs. Nou, daar kan voor mij de aldi niet tegenop. Voor mij geen andere slager meer dan deze slager. De turkse supermarkt en bakker zijn ook heerlijk. Mijn verloofde is Griek dus wij zijn gewend vaak brood bij het eten te eten, dus dat is vaak lekker zacht wit brood. Dat is gewoon het lekkerst direct van de turkse bakker af. De supermarkt daar is helemaal hilarisch. Haal ik echte feta (dus geen apetine fake) bij de Ah of C1000 betaal ik voor een klein plakje 3 euro. Ga ik naar de turkse Supermarkt krijg ik een blok waar ik rustig een week mee kan doen (mag niet hoor, je moet het binnen drie dagen opmaken) voor 1.90. Daar kan zo'n plakje een keer of zes in. Aangezien wij het met heel erg weinig moeten doen per week en ik toch gezond wil kunnen eten is dit voor ons echt de straat waar wij boodschappen doen. En wat ik dan nog het meest fantastisch vind... je wordt hartelijk ontvangen, je krijgt goede adviezen en er wordt niet haastig met de klanten omgegaan. Daar hou ik van.
Wij halen al het vlees bij de slager of poelier, maar de kip cordon bleu komt echt bij dee aldi weg. Dat is enige ddie ik lekker vind! Manlief wil voor de rest alleen vlees van de slager. Hij vind de cordon bleu af en toe prima omdat ik het zo lekker vind, maar voor hem hoeft t niet.
wij kopen ingevroren kipfilet bij de aldi en die is heel goed. verder kopen we ons bbq vlees vaak bij de aldi is ook heel goed vlees
de kipkrokant en kipcordonblue neem ik ook wel eens mee. De saucijsjes vind ik niet lekker gekruid. Ik kruid het liefst mijn vlees zelf. Veel vlees vind ik er zo nep uitzien. Wij halen het meestal bij de slager. Is niks duurder dan de ah en jumbo en veel beter van kwaliteit
Wel eens gehaald, maar doordat niet alles te koop is bij de aldi ga ik nu gewoon elke week naar de ah. @shadowstep, ik ben al in het bezit van 2 mini grieken, bereid je maar voor. Temprament is volledig aanwezig
ik ga altijd naar de AH of naar de slager, maar voor de bbq haal ik altijd vleespakketen en wat los vlees bij de Aldi, bevalt me prima
Mijn vader haalt regelmatig vlees ed bij de Aldi. Volgens hem is het beter vlees dan bij de digros hier. Mede doordat de Aldi een duits bedrijf is en bij hun de regele strenger zijn dan hier. Mijn man vind de kant en klare lasagne overgens wel heerlijk daar.