En dat is de reden waarom ik geen vlees (of andere dingen) koop bij de Aldi. Het is er altijd druk en het personeel heeft nog nooit van klantvriendelijkheid gehoord.
Aldi heeft de lekkerste sla vinken, blinde vinken, worst,kipsnitzels, en cordon bleu's! Gehakt heb ik nooit geprobeerd. Ik ben toch zeer tevreden over t vlees van de Aldi, Lidl vind ik persoonlijk niet zo.....
Wij komen nooit bij de Aldi, maar ik haal wel regelmatig vlees bij de Lidl. Rundergehakt van de Lidl is recent als kwalitatief beste gehakt uit onderzoek gekomen. Dus ook beter dan die van de Appie. daarnaast vind ik groente bij de Lidl echt super. Heel veel aanbood en echt goed vers.
dat is ook 1van mijn redenen waarom ik vlees bij de aldi en lidl koop. ik wil geen vlees meer uit nederland met hun lakse halve maatregelen waar ik onderhand schijtziek van wordt. in duitsland zijn ze veel strenger.( net als in alle ons omringende landen trouwens)
ja en groente is een tijd geleden ook als beste getest (dus ook beter dan de grote NL supermarkt ketens) Oja ik haal idd ook slavinken e.d. Gelukkig hebben wij hier een hele fijne lidl waar ze leuk personeel hebben en het schoon enzo is daar heb ik dan mazzel aan) de Aldi hier is bv dan weer heel vies, klein en niet echt mijn ding hihi Ja ik ga express niet op een zaterdag middag ofzo dan is het wel druk maar ik ben thuisblijfmama dus kan elke dag van de week gewoon gaan (dat zal zeker schelen)
Dan zijn we denk ik bij dezelfde Aldi binnen geweest Hier is het personeel ook zo onvriendelijk, smijten met je boodschappen, kan nog geen goedemiddag vanaf en grijpen je geld of bonnetje van de lege flessen uit je handen. Nog niet eens te hebben over de lange rij bij de kassa. Ja kassa, want het mag in de krant als er 2 los zijn. Nee, ik kom er nooit en blijf trouw aan mijn klantvriendelijke supermarkt.
De kogelbiefstuk uit de vriezer, en de gourmet schotel doen het hier altijd goed. De rest nog niet geprobeerd.
heb er enkel rundergehakt gekocht. nu dat ik dit alles lees, ga ik de volgende keer wat beter naar het vleesaanbod kijken
Wij doen elke zaterdag alle boodschappen bij Aldi of Lidl en halen daar dan dus ook gewoon het vlees Ik vind het goed vlees hoor, niets mis mee.. niet zo lekker als de slager, maar goed, dat verschil merk je ook in de prijs! Na een tijdje kom je er wel achter welk vlees je waar het beste kunt halen, zo haal ik liever de biefstukjes bij de Aldi en andere dingen weer liever bij de Lidl!