Ik ben nu ruim 20 weken zwanger en ach, weer iets nieuws ontdekt waar ik me lichtelijk zorgen overmaak..... Wie herkent dit? Ik heb sinds een paar dagen een komen en gaan van enigszins harde (onder)buiken. Het duurt maar even, maar het voelt wel raar. Ik heb geen blaasontsteking of iets dergelijks (urine is afgelopen week getest). Daar komt bij dat ik ook sinds een paar dagen een zeurend gevoel in mijn onderrug en onderbuik heb; net als bij een beginnende menstruatie, alleen veel minder heftig. Overigens, dat zeurende gevoel onderin heb ik wel vaker gehad tijdens de zwangerschap, meestal rond de tijd van mijn oorsponkelijke menstrautie. En het afgelopen weekend was ook mijn oorsponkelijke menstruatie, maar toch. Het voelde nu anders o.a. door de harde buiken. Niet super hard en het werd soms ook minder bij zitten, maar je schrikt toch? Wie herkent dit? Ik heb morgen mijn 20 weken echo en wil dan hier ook naar vragen. Maar soms herkennen mede-zwangeren bepaalde gevoelens en dat is wel zo prettig......
Ik ben ook met deze klachten zh in en uit gegaan maar hier gooien ze het nu op beginnende BI. T is mn 3e. Ik heb daarbij ook een drukkend gevoel.
hoiii Ik heb dit ook gehad, urine ingeleverd en er was niets te zien, 3 dagen later toch maar weer ingeleverd en toen had ik wel een blaasontsteking, kan heel snel gaan dus. Ik had er trouwens ook nog een pijnlijke niersteen erbij, toen die eruit was, ging het gelijk een stuk beter. groetjes sjolie
ik heb het ook en geen blaasontsteking, harde buiken krijgen is normaal vanaf deze tijd maar het mag niet regelmatig komen (om de 5 minuten) en/of pijn doen, dat moet je even in de gaten houden, maar ik heb het ook en er is niet veel aan te doen, heb je het druk? zou ook nog kunnen dat je wat meer rust moet nemen.
Helaas, ik doe al rustiger aan, omdat ik heel snel heel moe ben. Zwangerschap gaat op zich goed, alleen met mij dus minder. De harde buiken komen en gaan, meerdere malen per uur, maar niet heel regelmatig. En als ik zit is het duidelijk minder. Ik merk wel dat ik meestal moet plassen als de buik echt hard is, dus misschien nog maar eens testen op een blaasontsteking en morgen uitgebreid bespreken bij de gyn.
Ik heb gewoon precies hetzelfde als jij.. Ben erg benieuwd of je al weet wat het was bij jou. Je verwoord precies mijn gevoel.. Ik maak me een beetje zorgen! Liefs