uit het oog, uit het hart....vervolg.

Discussion in 'De lounge' started by DarkAngel25, Aug 16, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

Jul 6, 2011
    7,732
    1
    38
    hey,

Ik had een hele tijd geleden een topic geopend over mijn collega's dat ik bang was dat er niemand op kraamvisite zou komen.. en als dat zo was, ik geen afscheid zou gaan nemen op mijn werk.....

http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/440364-oog-hart.html

Nou het is zover... mijn zwangerschapsverlof is al even voorbij, en ik zit nu in mijn vakantie.

Er zijn geen collega's op kraamvisite geweest (zoals ik al dacht) en ik heb mijn werk dus gemaild dat ik erg teleurgesteld ben, en dat ik dus geen afscheid kom nemen. Ik heb hierop geen mail terug gehad, maar weet wel dat ze hem gelezen heeft, want in t ''weeknieuws'' staat dat ik dus geen afscheid kom nemen, omdat ik teleurgesteld ben dat er niemand geweest is.. ook erg fijn dat ze dat even plaatst in overleg met mij.. maar goed.

Ik heb van 1 collega gehoord dat niemand wil komen omdat ik 2,5 jaar geleden depressief ben geweest :$ nou dus met andere woorden is t mijn eigen schuld. Er is wel eens vaker iemand depressief of overspannen geweest op mijn werk, en die kreeg altijd bezoek van collega's, knutselwerkjes van de kinderen. Ik voel me echt zo onbelangrijk momenteel, alsof het er niet toe doet dat ik eindelijk na 5 jaar vechten in de mmm een kindje gekregen heb. alsof zij niet de moeite waard is om naar te kijken... :(

Hierdoor ben ik blij dat ik daar na 1 september niet meer werk. zo ga je niet om met collega's vind ik... en ook al ga ik daar weg, heb er dik 6 jaar gewerkt........zo moest het even kwijt hoor.

2. Amethist

Amethist Niet meer actief

Wat een *piep*-collega's heb jij zeg :x.

Geen reden om je onbelangrijk te voelen hoor (alhoewel ik natuurlijk wel snap dat je je zo voelt). Zij zijn hier degenen die zich vreemd gedragen en jij zeker niet.

Ach...ik heb wel met je te doen zeg, ik kan me je teleurstelling zo goed voorstellen :(.

Nou, dikke digitale knuffel van mij!

3. mol81

mol81 Niet meer actief

Ach, wat naar voor je! Ik kan me goed voorstellen dat je je rot voelt. Heb je ander werk gevonden? Laat je er niet gek of verdrietig door maken maar gebruik je energie voor je kindje, geniet!

4. shahrazed

shahrazed Fanatiek lid

Aug 12, 2012
    1,638
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kan me voorstellen dat je gekwetst bent. Zou ik ook zijn. Gelukkig dat je niet meer terug hoeft inderdaad.

5. souries

souries Fanatiek lid

Sep 5, 2011
    2,578
    0
    0
    Zuid-Holland
    Pardon?! Wat zijn dat nou weer voor mensen zeg. Op zijn minst je leidinggevende had wel even een bezoekje mogen brengen, pfffff...

wat een nutteloos onbegrip is er in deze wereld zeg, bah. Ik zou blij zijn dat ze niet langs zijn gekomen, maar ja das nu makkelijker gezegd dan gedaan.

Ook hier een knuffel!

6. wendy339

wendy339 VIP lid

Oct 27, 2010
    9,739
    1,060
    113
    Jeej wat een nare collega's.. En dat is nog zacht uitgedrukt! Snap heel goed dat je je zo voelt hoor! En dat van je depressie is waarschijnlijk een k*t smoes, trek het je niet aan! Geniet van je meisje en de tijd die je nu hebt voor haar. En er komt vast op een gegeven moment een leuke baan met leuke collega's die je niet zullen veroordelen om iets dat er in je verleden is gebeurd..

7. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

Aug 10, 2010
    11,954
    31
    48
    Female
    Publieke sector
    Jeetje wat een rare (ex-) collega's heb jij zeg! Heel apart!

8. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

Jul 6, 2011
    7,732
    1
    38
    mijn leidinggevende is geweest, maar dat zie ik nu als een ''moetje'' omdat zij leidinggevende is.

Ik stop juist met werken om bij mijn kleine meisje te zijn. Als zij naar school gaat, zoek ik wel weer een baan.

thanks voor de knuffels, heb ik ook echt even nodig. mijn man zegt dat ik me er niks van aan moet trekken, maar dat doe ik toch.. zit hier met tranen in mijn ogen, want t stomme is, ik ga mijn collega's wel missen, maar weet ook dat het maar van een kant komt.

9. Theepot

Theepot Fanatiek lid

Mar 21, 2010
    1,447
    0
    36
    Zuid Holland
    Dat is niet leuk nee... Ik snap wel hoe je je voelt...

Hier werkte ik met veel plezier in een leuk team, ik raakte zwanger en even na mij een directe collega ook. Hartstikke leuk, iedereen was helemaal enthousiast voor ons en er was niks aan de hand. Ik ben helaas te vroeg bevallen van mijn dochter en daardoor een vervelende start gehad, op mijn werk leefde ze wel mee hoor en waren iedere keer weer benieuwd hoe het ging. In ben in september bevallen en in november ben ik zelfs nog meegeweest voor een sinterklaas avond.

Tijdens mijn verlof hebben we te horen gekregen dat onze afdeling door een reorganisatie zou stoppen en we kregen allemaal ontslag, erg jammer maar dit hadden we wel een beetje verwacht... Naar aanleiding hiervan nog een keer met zijn allen uit eten geweest ook. Intussen was er nog steeds niemand op kraamvisite geweest en hadden ze mijn dochter nog steeds niet live gezien.

In januari is die andere collega bevallen en toen ging er ineens een mail rond om met zijn allen op kraamvisite te gaan.... Ik ben ook geweest maar heb me hier behoorlijk rot over gevoeld....
    Ik ga er niet van uit dat ze het bij mij bewust zo hebben gedaan en dat is natuurlijk een groot verschil met jou maar snap heel goed dat deze desinteresse echt niet leuk is!
    Voel je je er echt niet minder door, dat ben je echt niet!

10. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

Jul 6, 2011
    7,732
    1
    38
    er is na mij ook nog een collega bevallen, en dan zie je foto's van de kraamvisite van collega's op facebook verschijnen....oh en langzaamaan beginnen ze me te verwijderen van facebook...

nooit gedacht dat ik zo'n slechte/ niet leuke collega ben geweest....

11. Theepot

Theepot Fanatiek lid

Mar 21, 2010
    1,447
    0
    36
    Zuid Holland
    BAH bah, de slechte en niet leuke collega's zijn zei hoor! Ik zou ze voor zijn en ze lekker zelf allemaal verwijderen van Facebook, kan je het misschien ook wat beter loslaten.

12. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

Jul 6, 2011
    7,732
    1
    38
    zat daar ook al over na te denken... weet nog niet of ik dat ga doen.

13. Micchan

Micchan VIP lid

Jan 24, 2012
    22,458
    2,258
    113
    Female
    Wenen
    Bah wat vervelend zeg! Meis, je bent zeker niet onbelangrijk en je kleine meisje mag ook zeker weten gezien worden! Laat hen maar lekker in hun sop gaarkoken, ze weten niet wat ze missen..

14. Skyscrapper

Skyscrapper Fanatiek lid

May 11, 2013
    2,604
    3
    38
    bah, wat een huichelaars!
    hopelijk krijgen ze zo'n nare collega voor jou in de plaats dat ze spijt als haren op hun hoofd hebben dat ze jou zo behandeld hebben en realiseren wat ze een goede collega aan jou gehad hebben.

15. catharin

catharin Fanatiek lid

Jan 5, 2010
    1,072
    2
    38
    NULL
    NULL
    Kijk vooruit en niet meer achterom naar je ex-collega`s.
    Wat zijn die raar zeg en nog achterbaks ook.
    Geniet van je kindje en wees er trots op.

16. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

Jul 6, 2011
    7,732
    1
    38
    ben maar eens begonnen met t wissen van alle telefoon nummers....

17. ratatosk

ratatosk VIP lid

Mar 16, 2010
    5,429
    5
    0
    Ja kijk, je bent wel al bijna een jaar niet meer dagelijks bij hen op het werk. Hun 'werk-wereld' draait door en jij maakt daar geen deel meer van uit. Ze weten dat je ook niet meer terug gaat komen en dus hebben ze zich al van jou losgemaakt.
    Ik praat niks goed en ik probeer jouw gevoelens niet te ontkennen maar wil wel ook de andere kant belichten, hoe ik denk dat jouw ex collega's het beleven. Het zijn collega's en geen vrienden en ik denk dat je daar andere verwachtingen bij mag hebben.

18. Linda1984

Linda1984 Niet meer actief

He wat vervelend!

Maar je ziet het verkeerd: jij bent niet onbelangrijk; ZIJ zijn onbelangrijk. Gooi ze van facebook, wis de telefoonnummers en geniet van de mensen die er wel toe doen! Je drukmaken om zulke ....mensen kost je veel te veel energie die je veel beter in je gezin kan steken. Het is moeilijk, maar schud het van je af en focus je op de belangrijke dingen!

19. blossom85

blossom85 Fanatiek lid

Jan 4, 2013
    4,621
    1,576
    113
    Female
    het oosten
    Wat een akelige lui heb toch! Bah bah.... Nou meid, wees blij dat je er niet meer werkt!

Ik ben vlak voor mijn verlof in een andere vestiging gaan werken. Ook allemaal nieuwe collega's. Wij kenden elkaar dus ook niet zo goed en ben bijna een halfjaar met verlof geweest door complicaties. Ik kreeg altijd lieve berichtjes bezoekjes en cadeautjes!
    Dus het kan anders!
    Het ligt echt niet aan jou. Zet ze maar gauw uit je hoofd.

20. Mauw

Mauw Fanatiek lid

Sep 4, 2012
    1,626
    0
    0
    Amsterdam
    Onwijs dikke knuffel voor jou! Ik zou inderdaad je ex-collegas van FB af gooien en verder gaan met je leven en de mensen die wel belangrijk zijn.

Share This Page