Hallo allemaal, Vraagje ! Ik ben nu iets meer dan 5 weken zwanger en heb last van lage rugpijn. Nu kan ik me voorstellen dat aan het einde van je zwangerschap je last van je rug krijgt vanwege het gewicht wat je bij je draagt, maar zo vroeg in je zwangerschap ? Ik hoor graag jullie ervaring. Wordt er een beetje zenuwachtig van. Bij beide miskramen had ik ook last van mijn onderrug, wel anders, maar toch. Groetjes, Niekie
Ik heb zelf ook lage rugpijn en volgens mij kan dit ook door de hormonen komen. Weet het niet helemaal zeker maar ik had het bij Gwen ook. Echt een zeurende pijn is het. Als je het niet vertrouwd is mij altijd gezegd, even de vlos bellen
Heb je de rugpijn ook al enkele weken ? Als ik op internet ga surfen vindt ik inderdaad wel berichten van mensen die inderdaad vanaf 5 weken lage rugpijn hebben . Na 2 miskramen wordt je gewoon zo onzeker. Groetjes, Niekie
Hoi, Ik heb vanaf ongeveer week 5 lage rugpijn. Heb dit helaas nogsteeds.. Volgens de VK hoefte ik me geen zorgen te maken het komt vaker voor...
Ja al vrij rap in de zwangerschap. Het is heel vervelend maar bij sommige hoort het erbij. Ik moet zeggen dat het nu wel minder is maar als ik een dag heb gewerkt (sta de hele dag) of ik heb heb verkeerd gezeten dan doet het helemaal goed zeer.
Hoi, Dit komt inderdaad wel vaker voor. Dit heeft alles te maken met hormonen EN soms ook met het feit dat er vrouwen zijn die al gelijk hun houding aanpassen (ook al is daar nog geen fysieke aanleiding voor). Je mag gewoon een paracetamolletje in nemen als het heel erg is en let goed op je houding. Bespreek het straks bij je eerste afspraak eens met de vk maar verwacht geen wondermiddelen. Trouwens, goeie kans dat het met een paar weken weer over is! Nog gefeliciteerd!