Kan jouw kind ook zo heerlijk genieten van een hapje?? De mijne wel.... (lijkt wel een vogeltje in het nest) YouTube - Luc video tot 5 maanden 005.MP4 Vul gerust aan. Ik vind het zo leuk om te zien! Groetjes
Geweldig! Hij geniet er echt van. Kan zelf geen filmpje laten zien. Ons mannetje krijgt nog geen fruithapje, maar ik hoop dat hij het net zo lekker gaat vinden als Luc! Wat drinkt hij trouwens al goed uit een beker. Groetjes
Ja leuk is het he! En dat komt vast wel goed met je mannetje. Vooral fruit eten ze met grote smaak op! En die beker kwam ik toevallig achter. Hij wilde steeds mijn drinken pakken. Toen hield ik hem een glas water voor.. hoofd naar voren handjes om het glas haha! Water of thee heerlijk vindt hij het!
geweldig, leuk filmpje!! hoelang had hij al niks gegeten haha Die van mij is al wat ouder maar als hij de pannen op het aanrecht ziet dan begint hij al mmmmm te zeggen
Haha echt super! NIna doet dat ook geluid maken als t niet snel genoeg gaat hihi.. Ze wil nu ook steeds uit een beker drinken omdat ze mij dat ook ziet doen, een lekkere kliederboel maar ze heeft het al snel door hoe t moet.
Hihhi twee uurtjes na de fles was dit! Echt een hongerlapje! Nou meiden wil ook wel eens wat van die hongerlapjes van jullie zien! Foto mag ook!
Lekker ventje hoor! Ik zal hem eens aan mijn dochter laten zien! Dan ziet ze hoe het hoort. Ik krijg er bij haar maximaal 6 hapjes in. Meer hoeft ze nog niet. Komt vanzelf wel maar ze vindt melk veel lekkerder haha!
Fantastisch filmpje. Mijn zoontje is bijna even oud (en een stuk kleiner), maar die zie ik echt nog niet uit een beker drinken!
Wat ontzettend leuk zeg! Maar ik begin haast te twijfelen of ons zoontje wel 5,5 maand is! Hij kan echt nog niet zo goed in een kinderstoel zitten en al helemaal niet uit een gewone beker drinken! Is dat normaal rond deze leeftijd of heb je gewoon een super baby?! Echt leuk om te zien hoor. Wat zul je van hem genieten! Groetjes, MissX
Nou ons mannetje was 10 pond bij de geboorte en 57 cm. Dus je kunt wel nagaan hij is nu 70 cm en 9 kilo. Hij was ook meteen heel sterk. Hij zit zo stevig omdat hij klem zit nee grapje! Maar volgens mij is je kindje heel normaal hoor! Wij hebben een kvr (kleine vriendelijke reus)
Wat een schattige video zeg; heerlijk om te zien en te horen hoe Luc geniet van zijn eten! Wij hebben ook een kvr (geinige term) en die was ook zo lekker aan het eten met 6 maanden, met het verschil dat hij alles zelf naar binnen mocht wurmen.