Hoi dames, Nu onze man met de pot mee eet, wil ik hem natuurlijk voldoende variatie bieden. Aangezien ik zelf nauwelijks vlees eet, weet ik ook niet zo goed wat ik hem kan aanbieden. Hij lust sowieso gehakt (worst, hamburger) en kip maar wat geven jullie je kindjes nog meer en in combinatie waarmee? Vast bedankt!
Mijn zoontje eet pas een maand vlees maar hier krijgt hij kipfilet, gehakt (geen succes), witvis (groot succes) en zalm. Meestal bak ik het maar het zit ook wel door de pasta heen bijvoorbeeld. Of we eten een omeletje en dan eet hij dus ei. Ik geef (voorlopig) nog geen varkensvlees. Je kunt ook goed vleesvervangers geven hoor! In principe kan al het vlees mits goed doorbakken.
Mn dochter eet zo'n 2x in de week vlees. Gehakt ( Hamburger/gehaktbal maar ook gebakken door een saus of schotel heen ) en kip en wit vis. Varkensvlees krijgt ze nog niet en ook geen kant-en-klaar dingen zoals gemarineerd vlees.
gehakt (geruld, als gehaktbal) vis ( zalm, witvis, garnalen) kip ( kipfilet, pootjes uit de oven) kalkoen of alles los gemarineerd/gekruid, of door sauzen of pasta's, door nasi, bami alleen geen varkensvlees, eten wijzelf niet