Hoi hoi! Ik krijg nu af en toe de vraag wat ik graag als kraam cadeau zou willen, maar ik heb echt geen idee! Wat vinden/vonden jullie erg leuk om te krijgen?
Ik vind bonnen echt ideaal. Als je om kleertjes vraagt is het maar de vraag of het dan ook echt jouw smaak is. Of misschien kopen ze iets heel leuks, maar tegen de tijd dat je kindje het aan kan is het al weer te warm of te koud. Met bonnen kun je kopen wat jij graag wil. Een leuk boek kun je ook vragen. Of iets voor in de box (een speeltje ofzo) Zwembroekje/zwempakje Een knuffeltje Ik noem maar wat zelf vraag ik eigenlijk altijd een bon van Hema of zo
Leuke ideeën xElles Maar wat vraag je aan ouders en schoonouders als ze er om vragen? Die willen toch vaak (bij ons in ieder geval wel) een wat duurder cadeau geven
Wij hebben van onze ouders geld gekregen en dat hebben we op de rekening van ons dochtertje gezet. Als je dat niet leuk vind kun je misschien vragen om een driewieler/loopfietsje, mobiel voor boven de box/het bedje, een kinderstoel, een schommelstoel voor op de babykamer, newbornshoot... Eehh verder ben ik even inspiratieloos 😉
Ik merk nu dat ik prenten boekjes heel fijn vind. Ik lees al vanaf het begin voor aan mijn zoon en hij loopt heel erg voor verbaal. Zoals van Woezel en Pip. Je kan daar echt niet genoeg van hebben! Grotere cadeaus, ik zou dan ook om bonnen of geld vragen voor als je kind wat groter is. Je kind groeit zo snel en het kost echt veel geld om elke keer nieuwe kleren te kopen, laat staan schoenen. Of, je opent een bankrekening waar ouders enzo geld kunnen storten.
Wat ik leuk vond; - koeka spullen - zwempakket; handdoek, zwemluiers, badpakje en strippenkaart. - voorleesboeken - cadeaubonnen - dingen met naam, badcape, dekentje, knuffel, klompjes etc. - fotoshoot - geld op de rekening Alle praktische dingen zoals kinderwagen en stoel had ik al gekocht.
wat dingen die op mijn lijstje staan (los van boxspring, speelgoed etc) mooi wipstoeltje? uitbreidingsset van iets? Speelkleed campingbedje (die nieuwe z'on opgooitentje schijnt ideaal te zijn) cursus babymassage hoes met speeltjes & spiegel voor in de auto als ze/hij in de maxicosi zit (in car toy) hydrofiel xxl houten speelgoed hobbelpaard bumboo floorseat
Ik heb de volgende dingen op mijn wishlist gezet: cadeaubonnen, altijd goed. Als je iets duurs nog wilt hebben, vragen van 1 winkel, dan heb je een leuker bedrag bij elkaar aan bonnen dan allemaal losse ( hema, etos, prenatal) Boeken, ook voor wat later. Ik wil bijv heel graag t Jip en Janneke boek. Speelgoed voor in de box Speelgoed voor in bad Zo een babygym kleed Houten speelgoed, ik vind dat zelf zo mooi, beter dan plastic. Daarnaast, een wipstoeltje? Of zo een fietsje met een stang die je kan duwen? Dat is voor wat later maar wij hebben zo een beetje alles voor de komende tijd wel in huis!
Ik heb gisteren een lijstje gemaakt toevallig. Ik heb o.a.: - cadeaubonnen - zwemkleding vanaf maat 62 - eetsetjes - houten puzzels - bijtringen - spuugdoekjes - knuffeldoekjes - badspeeltjes - fotolijstjes Soms best saai en droog maar wel dingen waar we wat aan hebben.
Is dit misschien leuk om te krijgen? Mijneersteklompjes.nl - Kraamcadeaus deze hebben wij gehad en ik heb het ook aan mijn beste vriendin cadeau gegeven. Dit is een leuke blijvende herinnering aan de hand van je geboortekaartje.
Van mijn ouders krijg ik de bekleding van de wieg cadeau, het is mijn oude wiegje. Kijk uit met een vervolgstoel vragen als je zelf nogal kritisch bent met spullen (zoals wij ). We hebben voor ons zoontje heel erg goed uitgezocht welke stoel we wilden en welke dan het best in onze auto paste. Dat heeft ons echt enkele weekends gekost met winkels bezoeken en zij zijn er speciaal vanuit Rotterdam voor naar Eindhoven gereden. Voor onze spruit op komst kregen we ongevraagd een vervolgstoel die helemaal niet naar onze wens was, erg vervelend want een duur cadeau maar ik wil geen consessie doen wat betreft de veiligheid van mijn kind in de auto. Gelukkig mochten we ruilen en een Stokke Tripp Trapp was even duur
Ik vond bonnen echt ideaal om te krijgen! Zo kun je ook een wat duurder product kopen als je alle bonnen bij elkaar doet....
Ik kwam dit ook nog tegen. Als ik dat eerder had gezien had ik zoiets gevraagd!! ♥️♥️ Tipi / speeltent / wigwam (inclusief stokken) | Kids | TE LEUK HOUT Nobodinoz | PSikhouvanjou Deze vind ik nog net wat leuker. Mooi printje erop!