Zojuist heb ik mijn eerste echo gehad. Vanwege bloedverlies eerder een echo gekregen. Het bleek allemaal goed te zijn. Het hartje klopte mooi! Ben natuurlijk super blij! De echoscopiste gaf echter aan dat ze een vleesbom zag zitten. In mijn blijdschap vanwege de goede echo heb ik eigenlijk niet gevraagd wat dit precies voor effect heeft op een zwangerschap. Ik begin me nu pas druk te maken....is de kans op een miskraam nu groter? Ik kan 10 februari pas naar de Gynaecoloog. Heeft iemand ervaring met een vleesbom en zwangerschap?? Hoor graag eventuele ervaringen!!!!
Ik denk dat de gyn een vleesboom bedoelt. Ik heb er geen ervaring mee helaas, maar ik hoop dat je snel nieuws erover hoort, zodat je niet zo lang hoeft te piekeren.
een vriendin van mij had ook een vleesboom. Dit had geen effekt op de zwangerschap. Het ligt er natuurlijk wel aan waar hij zit. Als het in de buurt van de uitgang zit, dan heeft het misschien invloed op de bevalling. Ik zou eerst maar eens gewoon de gynaecoloog vragen en die kan je vast precies vertellen hoe het bij jou zit.
Bedankt voor jullie reacties! Ik bedoel inderdaad een vleesboom....een typefout! Zal het inderdaad bespreken met mijn gynaecoloog.