Hoi, Dat vroeg ik mij dus af, waar jullie het kindje het meeste voelt bewegen? Bij mij meer onder vlak boven het schaambod of af en toe aan de zijkant van mijn buik. Ik voel der ook heel vaak langs mijn blaas wrijven wat niet prettig aanvoelt. Groetjes Anna.
Hele maal rechts in mijn zij en soms ook een beetje links, Ik heb haar nog nooit langs m'n schaambot of boven in mijn buik gevoeld.
Nou eigenlijk door mijn hele buik, van boven naar beneden. T lijkt wel n acrobaat, hihihi. Maarja onze kleine man heeft natuurlijk nu ook nog veel beweegruimte!
Alleen maar onderin tot nu toe en dan aan de linkerkant. Af en toe wordt er ook flink op m'n blaas getrapt, een heel rottig gevoel geeft dat . Lijkt wel of de kleine er via m'n muts eruit wilt trappen
Ik voelde hem tot eergisteren vooral helemaal beneden, maar sindsdien heeft hij mijn navel ontdekt. Hij kan er maar net aan en toch... Moet die navel er altijd terug induwen als hij erop heeft geschopt, die floept er dan zo uit en das geen prettig gevoel als m'n broek ertegen schuurt.
Bij mij schopt me kleine meid heel erg vaak in me zij. En ze ligt vaak op me blaas want niet echt bepaald fijn aan voelt. Maar ik voel haar vooral in me zij aan de linkerkant.
Ik word altijd in mijn rechterzij getrapt, daar zitten zijn voetjes eigenlijk altijd. Soms word ik er niet goed van, dan gaaaaaat het maar door, dat getrappel op dezelfde plek! Maar ook wel lief weer.
Grappig dat het echt bij iedereen weer anders is. Daarom vroeg ik mij dat ook zo af als het ook echt zo was! Groetjes Anna
Mijn meisje ligt het liefst met haar beentjes in mijn kruis, kontje naar rechts en haar koppie lekker genesteld tussen mijn ribben...Af en toe even lekker strekken.. Lekker hoor!
Onderin op mijn blaas, wat niet fijn is, gisteren weer bovenin... Nu weer rechts... Ze is nog wat aan het ronddwarrelen.. hihi.
onderin voel ik niks vanwege placenta. maar ik heb nu een paar keer boveninvlak onder mijn borstbeen iets gevoeld. een plopje zeg mar