Zijn er ook dames die een tweede keer zijn ingeleid met Pre-eclamsie / Hellp? Ik heb het bij mijn dochter ook gehad en ben bij 36 weken ingeleid. Lig nu weer in het ziekenhuis en wordt as woensdag ingeleid met 37 weken. Met mijn dochter had ik, nadat het op gang gekomen was na drie keer gel inbrengen, een stortbevalling van 3,5 uur. Ben erg benieuwd of ik nu weer zo'n snelle bevalling kan verwachten. Iemand ervaring?
Hoi, Ja ik heb ervaring hiermee. 2 keer pre eclampsie gehad, 2 keer ingeleid. 1ste keer: start bij 39.3, smiddags na 2e keer gel weeen, zoonlief uiteindelijk volgende ochtend rond 9uur geboren met knip/vacuum en duwen op buik ivm wegvallende hartslag. 2e keer: start bij 38.1, direct weeen na 1ste gel, geen ontsluiting, dochterlief is volgende dag om 17.49uur geboren. 2e bevalling duurde dus langer, had alleen geen 'schade'(knip ed) opgelopen nu. Beide bevallingen pijnbestrijding gehad. 1ste: pethidineprik en remifentanil, beide slechte ervaring 2e; ruggenprik: werkte heerijk!! Succes iig!