vleesboom verwijderen al heel snel

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Marnat, 3 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    even een update
    ben gister voor gesprekken na ziekenhuis geweest .al een hartfilmpje gehad en bloeddruk is gemeten die was heeel hoog 150 110 srok me wild nog nooit gehad
    straks om 8.40 na de dokter op nieuw testen we denken dat het door spannig komt

verder was het goed
    ik krijg zondag avond de fijnste prik trambose prik en om te slapen slaap tablet
    en kouzen aan en een kateter de volgende dag
    ik kreeg zo veel info dat ik even de rest ben vergeten

2. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    niet alle gyns doen een vleesboom verwijderen met een snee in de buik, sommige doen het gewoon vaginaal, dit is natuurlijk afhankelijk van de grote van de vleesboom....

het vloeien deed ik altijd na de gemeenschap, voor de operatie, en het bleek dus dat die vleesboom die tussentijdse bloedingen deed veroorzaken, dit is ook de reden waarom ze hem bij mij hebben verwijderd.....daarna geen tussenbloedingen meer gehad...was na die operatie (vleesboom en een overvloed aan niet springende eitjes/cystes) binnen 1 jaar zwanger, en wel met medicatie ivm de PCO

3. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    luukske@ bedankt voor je info ik heb geen last van bloedingen tijdens gemeenschap gelukkig

bedankt ook over de info van de eitjes we zullen zien wat ze doen bij mij ieder lichaam is anders he
    maar ik ben er op voor bereid dan
    je hebt mij in elk geval meer hoop gegeven en me gerust gesteld

zwanger worden is in elk geval mogelijk

4. Lauw

Lauw Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.475
    0
    0
    @ Marnat: dat is idd een hoge bloeddruk... maar kan heel goed van de spanningen komen...
    en tja.. ze vertellen altijd heel veel, en je onthoud nog maar 1/3 ofzo van de info..
    ik zou zeggen laat alles maar over je heen komen... het moet (helaas) toch gebeuren...
    daarna kun je er weer vol tegenaan om een babytje te maken

5. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @marnat, succes meid!

6. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    luukske@ ja idee alles op me af laten komen moet ik maar doen he
    vandaag laat ik me ook verwennen door mijn moeder en vader we gaan daar eten en morgen maar de koffer na kijken en wassen enz en vandaag maar even niets

ben bij dokter geweest bloed druk was nu goed. links 138/91 rechts 140/88 dokter zij dat het spanning was en ik nu gewoon geopereerd kon worden
    maar wel minder koffie en minder zout.
    manlief belt net zegt ik ga na het werk ook even chips hallen ik zeg lol om mij te pesten ik zeg haal voor mij even ongezoute drop mee of zo
    en bedankt voor je steun

7. bereke

bereke Niet meer actief

Marnat, succes met de operatie! Dat alles heel vlot mag gaan en je vlug helemaal herstelt!

8. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    dankje meid zal wel goed komen ik hou me nu maar rustig

9. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

Hey Marnat,
    Succes met de operatie! Hoop dat hierna alles in een stroomversnelling gaat komen ;)

10. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    he moppie dankje meid ik hoop het ook heb al weer meer hoop dus we zullen zien laat het maar op me af komen zo als luukske al zij

11. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    ik krijg die fijne trambose prik om trambose tegen te gaan ik weet niet hoe schrijf word die in de buik gespoten klopt het dat ie gevoelig is tijden de prik en daar na niet meer

12. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    ik krijg die fijne trambose prik om trambose tegen te gaan ik weet niet hoe schrijf word die in de buik gespoten klopt het dat ie gevoelig is tijden de prik en daar na niet meer
    en waarom krijg ik kuozen aan

13. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    hoi hoi

die trombose spuitjes zet ik elke dag bij mijn clienten, en heb ze zelf ook gehad....
    volgens protocol mogen ze niet meer in de buik gezet worden, dit wordt echter wel nog dagelijks gedaan.
    Indien je ze lang moet krijgen kun je met de klok mee in de buik en benen spuiten....
    verder moet je de vloeistof langzaam inspuiten, dan merk je er minder van, en idd de vloeistof doet pijn....als die erin zit is de pijn ook weg!

veel succes meid!

14. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    ik krijg hem 1 keer als het goed is
    ik ben verder gezond zij ze dus ze verwachte geen gekke dingen

15. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    hoi meiden

even een update van mij
    helaas is mijn opname niet door gegaan mijn bloeddruk was weer te hoog 150 om 114 heb tableten er voor gekregen metoprololsuccinaat ratiopharm retard 25 1 tablet per dag

ik baal als een stekker waarschijnlijk heb ik dat al langer
    dit kan niet 1 op de andere dag
    mijn oude arts had mij moeten blijven testen maar goed die had gezegt dat ik laag had dus meer zout
    maar dus te hoog
    ik heb het helemaal gehad met die man

maandag woensdag vrijdag laten testen als ie weer goed is word ik op genomen maar daar gaat eerst weer eeen tijd over heen

ben heel teleur gesteld en boos

16. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

Ik snap je teleurstelling, wat een domper! Hoop dat je bloeddruk snel weer in orde is.

17. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    moppie ik hoop het ook hij word nu goed in de gaten gehouden dus komt vast goed hopen we maar

18. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    meiden mijn bloeddruk was mooi nu zij de ass 146/80 het leek er op dat de medicatie nu al werkte ze zij die andere twee dagen maar even afwachten
    ze zij ik ga stiekum hopen dat ze je als nog snel helpen als het zo blijft
    ik zij hoop ik met je mee

19. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Ik hoop met je mee meis, dat ze je nu snel kunnen helpen.
    Hoe sneller je geholpen bent hoe eerder je weer aan de slag kan, en wie weet wel spontaan zwanger.

Liefs

20. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    hihi je had hem al gevonden tja we gaan maar hopen dat ie er als nog gauw uit gaat. ik ben zelf nu heel rustig ik heb het een plekje kunnen geven, we gaan er maar weeer voor wachten word ik zo moe van maar het is voor een goed doel

Deel Deze Pagina