hier@ vandaag weer naar de ass geweest voor mijn bloeddruk helaas was ie wat te hoog 147/94 vrijdag maar weer af wachten ik hou me wel rustig dus tja hoe het allemaal mogelijk is geen idee we hopen het beste
Nou, ik hoop dat hij weer wat zakt, desnoods kom ik persoonlijk naar je toe om hem omlaag te duwen haha, nee even serieus, hopelijk zakt hij weer en is hij vrijdag wel goed, want dit is niks he meis iedere keer dat afwachten
moppie@ hoop ik ook dat ie morgen om laag is , ik heb al speciale zout voor me zelf en meer zoet beleg en drink geen koffie meer enzenz +medicatie dus tja wat kun je nog meer afwachten wat het ziekenhuis zegt meer niet he noesje@ je mag wel komen hoor om hem om laag te schoppen maar of het help tja dat weet ik niet. wachte word je zo moe van maar we houden moet hier@ mijn ongi is er ook nog niet
vandaag was mijn bloeddruk goed 135/85 ass zal alles door geven aan ziekenhuis en dan hoorde ik het wel wat er gaat gebeuren weeer wachten mijn nod was gister het is er nog niet ik moet het in de gaten houden van de ass als het er maandag nog niet is testen en direkt dokter bellen omdat ik medicatie gebruik dat niet goed is voor baby s zij denk net als ik dat het komt door de hele situatie dat het weg blijft ik kan niet zwanger zijn dat mocht niet ven wege de operatie
Ok, het kan van de spanning zijn dat je ongie wegblijft. Hopelijk wordt alles nu een beetje snel in gang gezet meis, des te eerder ben je ervanaf en kun je weer aan de slag.
we horen het volgende week ass zij dat ik het wel zou horen van het ziekenhuis hopen dat ik als nog snel geholpen word ik ga uit van spanning dat het weg blijft
pfft, al dat wachten is ook stressvol! Hoop dat je alles een beetje van je af kan zetten, hoe lastig het ook is. knuff
jaaaaaaaaaa gister avond ongi geworden ben nog nooit zo blij geweest medicatie kan ik gewoon door slikken niks aan de hand
hoi maartje lief dat je komt lezen, op naar een mooi jaar zonder vleesboom dan maar hihi af wachten wat ziekenhuis zegt wanneer ik als nog geholpen word. en jou ivf moet lukken he ga hard duimen
update net het ziekenhuis gebeld. ze had de waardes van bloeddruk nog niet binnen maar ze kon me wel zeggen dat ik 15 dec geopereerd kon worden daar kon ik rekening mee houden ik zou binnen nu en aankomende week meer horen of bericht krijgen
Misschien helpt een relaxdagje? Ik ga af en toe met mn zus naar beautysauna Peize, heerlijk een dagje relaxen. Als je bloeddruk dan niet daalt dan weet ik het ook niet meer
Marmat, spannend hoor.. Maar 13 december een lekker relax dagje en dan 15 december geopereerd worden... dat moet dan helemaal goed komen... Ik duim voor je... KNUFFF groetjes Lauw