dankje meis dan gaan we samen maar voor een vruchtbaar 210 ik ga ook niet meer uit van eigen kracht ik heb de hoop nu aan de dokters gegeven
hier@ ass heeft gebeld ik moet dinsdag bij 1 van de ass bloeddruk laten meten op verzoek van de annestasist die had naar de dokter gebeld dokter moet het dan direkt door faxen nu hopen dat ie goed is en blijft ik word gek als het weer niet door gaat medicatie moet ik door blijven gebriuken
Niet teveel stressen dus. Want dan schiet je bloeddruk ook omhoog als je pech hebt. Is moeilijk, dat weet ik. Succes
ik weet het zonnetje manlief zij al dat ik rustiger ben dan de vorige keer ik eet ook haast geen zout meer en drink geen koffie meer geen chips ja kroepoek dat mag geen drop geen vleeswaren en kaas veel zoet beleg suiker dus je zou zeggen moet goed komen
Mag je helemaal geen vleeswaren en kaas dan? Teveel suiker is ook niet helemaal goed voor je. Maar ja, je moet iets. En wat denk je van de medicijnen, die doen ook hun werk. Bij ons zit het ook in de familie een hoge bloeddruk. Gelukkig heb ik het zelf (nog) niet. Maar inderdaad opletten met zout. Vorige keer was hij ook netjes, dus komt vast goed ja.
kaas zit veel zout in en vleeswaren ook af en toe neem ik wel kaas of koffie ja id medicatie doet ook zijn werk het zal wel goed komen bij ons zit het ook in de familie mijn moeder heeft het ter wijl ik volgens mijn oude arts laag had grrrrr komt nu goed
bloeddruk was goed 135 , 95 nu afwachten wat er gebeurd het is door gefaxst geen idee of ik er wat van hoor maar hij is goed dus
Ik werk de komende dagen veel, dus voor als ik niet meer de tijd heb om hier even binnen te kijken: succes!!! en tot snel
Nou meis nog een keer in je eigen topis, heel veel succes de aandkomende dagen en hopelijk tot snel Dikke knuffel
nou ja ik dan ook nog maar 1 keer in mijn topic lol vanaf vrijdag is het manlief en lig ik dan plat ik zie zelf wel wat tegen de narcose op maar zal ook wel goed komen dankje voor al je steun en tot snel knuffel
Nou meid, je ligt nu in het zh, dus zult het pas lezen als je thuiskomt....maar ik wil je heel veel succes wensen vandaag en hopelijk valt het allemaal een beetje mee Tot snel Liefs knuffel Noesje
Hier de man van Marnat. Ze wordt vandaag om 12.30 geopereerd en daarna kunnen de lampjes in de vleesboom en de kadootjes eronder.
Wens Marnat maar ontzettend veel sterkte en beterschap toe. Ik had in de andere topic-iui ook al geschreven gisteren. Veel plezier met boom versieren he .... Liefs
Zojuist gebeld door het ziekenhuis. De operatie is goed gegaan en vleesboom is verwijderd. Enige minpunt ( nou ja minpunt niet echt als je een kind wilt ) is dat als ze zwanger mocht worden dat het kind met een keizersnede gehaald moet worden. Eventuele digitale beterschapskaartjes kan je sturen naar: adresreclame2 apestaartje hotmail punt com Ik zal ze dan bewaren en aan haar laten zien zodra ze weer thuis is. of indien mogelijk bewaren op usb stick en dan de laptop mee naar het ziekenhuis nemen om ze haar daar te laten zien. Groetjes Marnat man
Gelukkig dat de operatie goed gegaan is. Als dat het enige nadeel is, ja dan accepteer je dat maar he. Zeker als jullie al zolang wachten. Wanneer mag ze weer naar huis toe?